Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از دانش آموزان برتر در طرح مدرسه مجازی پسماند تجلیل کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در گفتگو با ایمنا، با اشاره به برنامه‌های این سازمان در راستای توسعه فرهنگ بازیافت و کاهش تولید زباله، اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با توجه به عدم حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس، طرح مدرسه مجازی پسماند را اجرایی کرد تا به همین واسطه، گامی مؤثر در راستای توسعه فرهنگ کاهش تولید زباله برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به دنبال هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، ۱۴ شماره «پیک پسماند» بین دانش آموزان پایه ابتدایی در چهارده هفته متوالی توزیع کرد.

فدوی ادامه داد: هدف اصلی از توزیع پیک‌های پسماند بین دانش آموزان پایه ابتدایی، آشنایی آنها با علم و روش‌های مدیریت پسماند شهری بوده که شامل برنامه‌هایی نظیر اطلاعات عمومی درباره انواع پسماندها، ساخت کار دستی با پسماندهای تولید شده، آشنایی با انواع اقلام بازیافتی، ورزش در خانه و مسابقه پیامکی بوده است.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، مسابقه پیامکی خود را بین دانش آموزان پایه ابتدایی سطح استان برگزار کرد که در این بین حدود چهار هزار و صد عدد پیامک دریافت شد و نهایتاً بیست نفر از دانش آموزان برتر به قید قرعه انتخاب شدند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک تجلیل از دانش آموزان برتر و آگاه را یکی از وظایف این سازمان دانست و گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، از بیست تن از دانش آموزان برتر مسابقه پیامکی خود تجلیل کرد که هجده نفر آنها ساکن شهرستان اراک و دو نفر دیگر ساکن شهرستان شازند بودند.

فدوی در پایان اضافه کرد: مراسم تجلیل از دانش آموزان و خانواده‌های آنها با حضور نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش و همچنین همکاران بنده در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد. گفتنی است که طبق برنامه‌ ریزی های انجام شده در سال تحصیلی جدید نیز مجدداً «پیک های پسماند» میان دانش آموزان توزیع خواهد شد که این کار عمدتاً از طریق بارگذاری در سامانه شاد صورت می‌گیرد.

کد خبر 526502

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اراک شهرداری اراک شورای اسلامی شهر اراک کلانشهر اراک مدیریت پسماند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک دانش آموزان برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری جشن دورهمی دانش آموزان قدیمی در مدرسه دانشوران مشهد درخصوص این مراسم گفت: این دورهمی ده سال است که پابرجاست و هرساله در ایام هفته معلم انجام می‌شود.   جواد کریمی افزود: بعد از ۳۹ سال دوباره این دورهمی رقم خورد و ۲۵۰ دانش آموزان از سال های دور که از همکلاسی های بنده هم هستند، مجدد به این مدرسه آماده و پشت نیمکت های درس نشستند.   وی بیان کرد: همکلاسی‌های مدرسه شهید معتمد امروز گرد هم آمدند تا خاطرات دوران تحصیل و معلم و شاگردی خود را زنده کنند که در نوع خود بسیار جالب بود.

مسئول این برنامه ادامه داد: این گردهمایی به دور از تشریفات اداری برگزار شد، حدود ۲۵ معلم ۳۹ سال پیش هم در جمع دانش آموزان قدیمی خود حاضر بودند.

دیگر خبرها

  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم