Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار الیگودرز گفت: از ابتدای پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده از این بیماری تاکنون ۲۲۶۸ پرونده برای دریافت بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد به بانک‌های عامل معرفی شده است.

ماشاءالله نعمتی در شورای اشتغال و تسهیلات شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه بانک‌ها باید در مسیر رشد و توسعه منطقه همکاری داشته باشند، اظهار کرد: از ابتدای پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده از این بیماری تاکنون ۲۲۶۸ پرونده برای دریافت بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است که ازاین تعداد ۱۷۱۸ پرونده ۱۳۶ میلیاردریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از بانک‌های عامل علی‌رغم اعلام تسهیلات با مردم همکاری نمی‌کنند که امیدواریم باهمکاری آن‌ها مشکلات مردم حل شود.

احمدی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان الیگودرز نیز در این جلسه عنوان کرد: مهلت ثبت نام مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا تاپایان  آذرماه جهت دریافت تسهیلات تمدید شده است.

در پایان از نعمتی فرماندار و رؤسای بانک‌های عامل شهرستان با اهدای تقدیرنامه از طرف مدیرکل کمیته امداد استان در جهت هماهنگی و رایزنی‌های صورت گرفته در راستای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تسهیلات کرونایی همه باهم علیه کرونا بانک کرونا در ایران مشاغل آسیب دیده بانک های عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران