Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای پایانی هفته گذشته افزایش قیمت ها تنها در خودروهای پژو موجود در بازار مشهود بوده است اما از ابتدای هفته جاری این افزایش قیمت ها به طور گسترده در بازار خودرو در حال وقوع است به طوری که خودروهای پراید به طور میانگین از ابتدای هفته تاکنون ۲ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات بیشتر در:

استارت افزایش قیمت خودرو زده شد/ دنا توربو ۴۳۲ میلیون تومان شد

قیمت دلار را برای خودروهای مونتاژی ۸۰ هزاز تومان حساب می‌کنند

رصد بازار خودرو از روز گذشته تا امروز از افزایش قیمت ها به طور گسترده در این بازار حکایت دارد؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۱۱ در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۵۴ میلیون تومان قیمت خورده است و خودروهای پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده اند و به ترتیب ۱۳۸ و ۱۳۳ میلیون تومان قیمت خورده اند و پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان گران شده اند و این خودروها در حال حاضر به ترتیب ۱۴۷ و ۱۵۳ میلیون تومان قیمت خورده اند.

خودروهای پژو نیز کماکان در حال پیشروی هستند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۳۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۴۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

در میان خودروهای سمند موجود در بازار نیز سمند LX مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۲۸ میلیون تومان قیمت خورده است و در میان خودروهای تیبا موجود در بازار نیز تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ افزایش قیمت یک میلیون تومانی را در این مدت تجربه کرده است و در حال حاضر این خودرو  ۱۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروهای موجود در بازار در جدول زیر آمده است:

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1560625

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان بازار خودرو افزایش قیمت تورم گرانی پراید پژو میلیون تومان قیمت خورده میلیون تومان گران شده حال حاضر یک میلیون تومان ۲ میلیون تومان موجود در بازار افزایش قیمت مدل ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلاین؛ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در خردادماه ۱۴۰۰ دقیقاً دو ماه پیش از آغاز دوران ریاست‌جمهوری گفت: امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد؛ خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود.

تجارت نیوز در خبری نوشت:او در ادامه صنعت خودرو را از دغدغه‌های مهم و در عین حال قابل حل مردم به شمار آورد و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش کمیت و کیفیت و قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: در کشور ما تولید خودرو داخلی به اندازه مورد نیاز نیست.

با مقایسه اختلاف قیمت کارخانه تا بازار چند خودرو ایرانی، می‌توان متوجه واقعیت‌های صنعت خودرو شد.در کمتر از سه سال و نسبت به خردادماه ۱۴۰۰، قیمت کارخانه خودرویی همچون پژو پارس LX TU۵ از ۱۴۶ میلیون تومان به ۴۰۲ میلیون تومان رسید؛ در حالی که قیمت بازار آن از ۲۶۹ میلیون تومان به رقم باورنکردنی ۸۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مورد دیگری همچون کوییک معمولی در سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان از درِ کارخانه به فروش می‌رسید، اما نرخ فروش آن در بازار ۱۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود؛ به عبارتی اختلاف ۱۱ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار. هم‌اکنون اختلاف قیمت کوییک S به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده که به معنی افزایش ۱۳ برابری آن طی تنها سه سال است.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899196

دیگر خبرها

  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد