Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه هشدار داد مشکلات سوختی در این کشور ممکن است تا زمان کریسمس ادامه پیدا کند.

به گزارش قدس آنلاین، نخست وزیر انگلیس یکشنبه اذعان کرد که ماه‌هاست از مشکلات صنعت حمل و نقل انگلستان آگاه است و این مشکلات محتمل تا کریسمس ادامه می‌یابد.

به گزارش روزنامه «استاندارد» «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در روز افتتاحیه اجلاس حزب محافظه کار در شهر «منچستر»  گفت که بحران سوخت علیرغم گزارش‌ها از صف‌های طولانی بنزین در برخی از مناطق کشور در حال کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ، او اذعان کرد که اقتصاد انگلیس با تنش‌ها و فشارها روبرو است. جانسون  در ادامه گفت که ممکن است کمبود سوخت تا کریسمس ادامه پیدا کند.

نخست وزیر انگلیس گفت: «ما مدت‌ها پیش از کمبود سوخت و مشکلات حمل و نقل جاده‌ای اطلاع داشتیم.»

رئیس صنف جایگاه‌های سوخت در انگلیس نیز روز شنبه گفت که کمبود بنزین در برخی از مناطق کشور به ویژه لندن و جنوب شرقی انگلیس وخیم‌تر می‌شود.  «برایان مادرسون» رئیس صنف جایگاه‌های سوخت هشدار داد که کمبودها همچنان «یک مشکل بزرگ» در این مناطق است.به گفته وی در اسکاتلند، شمال انگلیس و بخش‌هایی از «مید لندز» اوضاع بهبود یافته است.

مادرسون گفت: «در لندن و جنوب شرقی و احتمالاً بخشهایی از شرق انگلیس، اوضاع وخیم‌تر  می‌شود.»

در حالیکه دولت انگلیس می‌گوید سوخت کافی در پالایشگاه‌ها وجود دارد، اما کمبود راننده حمل و نقل، عملیات انتقال سوخت به برخی پمپ بنزین‌ها  را کند کرده است. 

چهارشنبه  گذشته، ارتش انگلیس برای جلوگیری از افزایش بحران بنزین در این کشور، نظامیان خود را برای حمل‌ونقل تانکرهای سوخت جهت رساندن به پمپ‌های بنزین در سراسر انگلیس به کار گرفت. انگلیس در ابتدای سال جاری بازار اتحادیه اروپا را ترک کرد و مانع جذب رانندگان کشورهای عضو اتحادیه به شرکت‌های حمل‌ونقل شد. دولت انگلیس اکنون گفته برای مقابله با کمبود راننده، به پنج هزار راننده خارجی روادید موقت می‌دهد، اقدامی که قبلاً آن را رد کرده بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس نخست وزیر انگلیس کریسمس ادامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود

ویتامین‌ها چه نقشی در افزایش وزن می‌توانند داشته باشند؟ ویتامین‌های چاق کننده کدامند؟ آیا خوردن قرص ویتامین دی باعث چاقی می‌شود؟ کمبود چه ویتامینی باعث گرسنگی می‌شود؟ آیا می‌دانستید برخی از ویتامین‌ها در اشتها نیز تأثیر می‌گذارند و در نتیجه باعث می‌شود که غذای بیشتری بخوریم و بنابراین بر چاق شدن تأثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، سطح پایین ویتامین B ۶ سطح سرتونین مغز را کاهش می‌دهد و همین موضوع بر افزایش اشتها تأثیر می‌گذارد. از طرف دیگر برخی از افراد مولتی ویتامین‌ها را بر افزایش وزن و یا لاغری مقصر می‌دانند و به سبک زندگی و برنامه غذایی خود توجه نمی‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، ممکن است ویتامین D بتواند به عنوان ویتامینی که افزایش اشتها را تحریک می‌کند، مطرح شود. ویتامین D در واقع یک هورمون است که در بدن ساخته می‌شود و نقش مهمی در تنظیم سطح سرمی سایر هورمون‌ها و عملکرد سیستم عصبی دارد. برخی مطالعات نشان داده‌اند که کمبود ویتامین D می‌تواند باعث کاهش اشتها و افزایش ریسک ابتلا به کاهش وزن شود. بنابراین، مصرف ویتامین D به صورت معتدل و بر اساس توصیه پزشک ممکن است در افزایش اشتها و وزن مفید باشد.

مهم است بدانید که تعدادی عوامل دیگر نیز می‌توانند بر روی اشتها تأثیر بگذارند، از جمله فعالیت بدنی منظم، روزمره، تنوع رژیم غذایی، مصرف غذا‌های پرکالری، تغذیه متعادل و سلامت عمومی بدن. به همین دلیل، بهتر است با متخصص تغذیه یا پزشک مشورت کنید تا رژیم غذایی و مکمل‌هایی که ممکن است اشتها را تحریک کنند، به شما توصیه شوند.

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • معمای بنزین در ایران
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس