Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@15:24:09 GMT

ادای احترام شهردار منطقه 2 به شهدا

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۴۶۶۳

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 2 تهران در نخستین ساعات آغاز کارخود ضمن حضور در گلزارشهدای گمنام بوستان پرواز وادای احترام، از مقام شامخ شهدا جهت خدمت صادقانه به شهروندان شریف منطقه مدد خواست.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2 ،مهدی صالحی، در نخستین ساعات آغاز کارخود با حضور در گلزارشهدای گمنام بوستان پرواز و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل(ره) و همه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در این مراسم،عظمت،اقتدار و امنیت کشور عزیزمان را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی که جان خود را برای پیروزی انقلاب فدا کرده اند،وظیفه همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
شهردار منطقه 2تاکید کرد: امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام ،باردیگر با این عزیزان تجدید میثاق کرده و عهد می بندیم که در راه خدمت به مردم،لحظه ای از حرکت باز نمانده و پویا و فعال در راه اهداف عالیه نظام، منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف مدیریت شهری گام برداریم.
صالحی صریح کرد: مسئولیت ما در واقع امانتی برای ادای دین به انقلاب و ارزش ها و خون شهداء و خدمت به مردم است که باید قدردان باشیم که خداوند این فرصت را عنایت کرد تا خادم شهروندان منطقه2 باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۸ تهران گفت:با نوسازی و بازسازی این زمین‌های چمن، دو هزار و ۱۳۳ مترمربع به سرانه فضای ورزشی این منطقه افزوده شده است.

فاطمه تنهایی افزود: در سال‌های گذشته، این زمین‌ها تخریب شده بودند که با هدف بالابردن کیفیت خدمت رسانی مراکز ورزشی در منطقه ۸ در قالب طرح‌های توسعه محله‌ای و طرح تحولی بیست‌گانه خدمت نوسازی و بازسازی شدند.

شهردار منطقه ۸ گفت: نواقص همه زمین‌های چمن مصنوعی منطقه شناسایی شده و بازسازی و رفع آن در محلات سیزده‌گانه منطقه در قالب طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه