Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از استقرار بیش از ۳۰ غرفه در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز خبر داد و گفت: مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  جهاد دانشگاهی و شهرداری کرج فعال شده و در این مکان پیشران‌هایی مستقر هستند که در این حوزه فعالیت‌های خاص دارند و دارای تجربه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین فلاح نژاد روز یکشنبه ۱۱ مهرماه در حاشیه افتتاح نخستین مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز، در جمع خبرنگاران گفت:  اولویت اختصاص غرفه با پیشران‌هایی بوده که از قبل در حوزه مشاغل خانگی فعال بوده‌اند و در زمینه‌های متنوع مختلفی چون فرش، مواد غذایی،  کشاورزی، صنایع دستی  غرفه ها مستقر هستند.

 به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:   مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  جهاد دانشگاهی و شهرداری کرج فعال شده و در این مکان پیشران‌هایی مستقر هستند که در این حوزه فعالیت‌های خاص دارند و دارای تجربه هستند.

 وی مشکلی که فعالان مشاغل خانگی از گذشته با آن مواجه بوده‌اند را نداشتن تخصص لازم  یا بازار فروش دانست و گفت: سعی شده این خلاءها جبران شود و به افرادی که تجربه و تخصص لازم ندارند، آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.  آموزش‌های مورد نیاز در زمینه بازاریابی نیز به فعالانی که در زمینه فروش مشکل دارند، ارائه می‌شود.

 این مسئول ادامه داد: از طرفی بازار و محل عرضه فیزیکی هم در اختیارشان قرار داده می‌شود و بسترهای فروش آنلاین از طریق فضاهای چون  دیجی کالا یا سایر فضاهای مجازی نیز در اختیار فعالان قرار داده می‌شود.

فلاح نژاد در مورد زمان برقراری مرکز نیز گفت: فعلا از نظر زمانی محدودیتی برای استقرار غرفه‌ها و نمایشگاه وجود ندارد و قرار است به صورت دائمی برقرار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرداری کرج البرز تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز جهاد دانشگاهی البرز مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری ظهر شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز ملی شوراها در تبریز، شوراها را مظهر حاکمیت اراده مردم دانست و گفت: برای استفاده از تجربیات موفق و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای مدیریت شهری و روستایی، آسیب‌شناسی دوره‌های مختلف شوراها ضروری است.

وی تاکید کرد: مصوبات شوراها که روند قانونی را طی می‌کنند برای شهرداری‌ها لازم‌الاجرا هستند و شوراها باید اجرای مصوبات قانونی را از شهرداران مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد، افزود: حذف فساد اداری و مالی با حذف ارتباط چهره به چهره مراجعان با کارکنان اتفاق می‌افتد که این امر نیازمند استقرار سامانه‌های مدیریتی در حوزه صدور پروانه، رصد و پایش ساخت‌وسازها و … است.

وی با بیان اینکه توسعه باید مطالعه‌شده باشد، گفت: گاهی طرح‌های هادی و جامع در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که این امر ناشی از عدم مطالعه و کار کارشناسی و همچنین عدم استقرار سامانه‌های مدیریتی است.

ذاکری از طراحی سامانه مدیریت شهری در شهرداری آذرشهر به عنوان پایلوت استانی خبر داد و گفت: امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم به زودی همه شهرداری‌های استان بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در شهرداری تبریز هم اقداماتی در این راستا شده که قابل ارائه است.

کد خبر 6090099

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است