Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:31:45 GMT

سفر وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی به دبی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۵۳۰۵

سفر وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی به دبی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «یوئیل رازبوزوف»، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی فردا (دوشنبه) به منظور افتتاح غرفه این رژیم در نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰» راهی دبی می‌شود.

دفتر وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد رازبوزوف قرار است تا نمایندگی این رژیم را در این نمایشگاه عهده دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، قرار است غرفه رژیم صهیونیستی در نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰، عادی سازی روابط میان این رژیم با امارات را که سال گذشته به امضا رسید، جشن بگیرد.

غرفه رژیم صهیونیستی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی به شکل تپه‌های شنی و خیابان‌های سایه دار خاورمیانه و در مساحیت به میزان ۱۵۵۰ متر مربع قرار دارد که فضای سرباز بزرگی را برای تجمع بازدیدکنندگان از آن فراهم آورده است.

گفتنی است نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰، نخستین نمایشگاه بین المللی است که از زمان راه اندازی این نمایشگاه که تاریخچه آن به ۱۷۰ سال پیش باز می‌گردد، در خاورمیانه برگزار می‌شود.

چند روز پیش نیز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای نخستین بار به بحرین سفر کرد و در راستای همین سفر، سفارت این رژیم را افتتاح و چندین قرارداد فناوری و تجاری با این کشور امضا کرد. مردم بحرین نیز از همان ساعت اولیه ورود لاپید به منامه به خیابان‌ها آمدند و به سفر او اعتراض کردند.

همزمان با این روزداد، مردم منامه در واکنش به سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این کشور و افتتاح سفارت این رژیم جعلی در منامه به خیایان آمده و تظاهرات کردند.

این تظاهرکنندگان تصاویر و پلاکارد‌هایی با محتوای رد این سفر در دست داشتند و شعار‌هایی مانند «برای صهیونیست‌ها هیچ سفارتی در بحرین اسلامی نیست» سر می‌دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی اکسپو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)

دریافت 2 MB کد خبر 847287 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو