Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:48:27 GMT

ظرفیت آرامستان «آلونی» تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۵۴۳۸

ظرفیت آرامستان «آلونی» تکمیل می‌شود

سرپرست شهرداری آلونی گفت: ظرفیت آرامستان شهر رو به اتمام است.

حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهر آلونی دارای آرامستانی قدیمی است که از گذشته تاکنون بوده اما در حاضر ظرفیت آن رو به اتمام است و جای اندکی برای حفر قبور دارد.

وی افزود: شهرداری زمینی با مساحت بالغ بر هفت هکتار را به این مهم تخصیص داده و پیگیر امور آن است؛ به دلیل دور بودن این زمین از حریم شهر منتظر تغییر کاربری این زمین هستیم اما زمین در تملک شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری تاکید کرد: با الحاق محله سینی به شهر، وجود آرامستان این محله پاسخگوی نیاز فعلی شهر است تا آرامستان جدید آماده سازی شود.

وی ادامه داد: در آرامستان جدید، فضای سبز، چمن مصنوعی، سردخانه، غسالخانه، سالن انتظار و سالن اجتماعات طراحی شده و امسال قطعاً عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: دو آرامستان فعلی در محدوده شهر واقع شدند و از نظر رفت و آمد مردم مشکلی وجود ندارد.

وی 'گفت: این آرامستان‌ها دو غسالخانه دارند اما سردخانه ندارند و بیشتر افرادی که در مراکز درمانی فوت می‌کنند در سردخانه همان شهر نگهداری و بعد در غسالخانه لردگان امور غسل و کفن آنان انجام می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: در دو آرامستان فعلی درختکاری شده اما چمن کاری نیست، در شرایط فعلی کرونا مراسمات در فضای باز آرامستان در مکانی مناسب دارای سایبان برگزار می‌شود.

سرپرست شهرداری شهر آلونی، عنوان کرد: جاده دسترسی به دو آرامستان فعلی هم آسفالت است.

کد خبر 526533

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای ایران شهرداری آرامستان غسالخانه سردخانه جسد چهارمحال و بختیاری تدفین در آرامستان ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد