Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیرعامل بانک صادرات ايران گفت: اگر کمک قوه قضاییه و ضابطان نبود، امروز نمی‌توانستیم این اندازه از مطالباتی را که در اختیار بدهکاران کلان بانکی قرار داشته وصول کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حجت‌اله صيدي در نشست ويژه «کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات غیرجاری بانک‌ها» که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضاییه، مسئولان عالی قضایی، مديران بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران عامل بانک‌ها تشکیل شد، با بیان اینکه چگونگی صدور حکم و از آن مهمتر اجرای حکم قضایی برای بدهکاران کلان بانکی از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: اگر کمک قوه‌قضاییه و ضابطان نبود، امروز نمی‌توانستیم این اندازه از مطالباتی را که در اختیار بدهکاران کلان بانکی قرار داشته وصول کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين نشست که با هدف رسيدگي و حمايت از وصول مطالبات بانک‌ها و حمايت از توليد برگزار شد، با تاکيد رئيس قوه‌قضاييه بر حمايت بانک‌ها از توليد همراه بود. حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به «کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات بانک‌ها» برای ارائه راهکار‌های افزایش اختیارات و کارآمدی این کمیته، مهلت دو هفته‌ای داد و بر حمایت از تولید به عنوان وظیفه اصلی بانک‌ها تاکید کرد. «کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات بانک‌ها» از سال ۹۳ تاکنون تشکیل شده و  ۱۶۳ جلسه برگزار کرده است که طی این جلسات به ۱۲ پرونده رسیدگی شده است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: قوه قضاییه کلان بانک بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم