Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@20:15:09 GMT

گل سردار آزمون کارت قرمز داشت!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۶۱۶۱

گل سردار آزمون کارت قرمز داشت!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، سردار آزمون فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر روسیه را درخشان آغاز کرد و در سه هفته ابتدایی ۴ گل به ثمر رساند و دو مسابقه پس از آن هم یک گل دیگر زد، طی یک‌ماه اخیر در رقابت‌های ملی و باشگاهی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بوده که این روند امشب برای او تداوم داشت.
 سردار آزمون در مسابقه امروز زنیت سنت‌پترزبورگ در ورزشگاه گازپروم آرنا مقابل سوچی انگیزه زیادی برای ثبت ششمین گل فصل خود داشت که در دقیقه ۳۹ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و پاس در عمق آرتم زیوبا با ضربه سر با تکل بلند دروازه حریف‌شان را باز کرد تا طلسم هفته‌های اخیرش را بشکند، اما خوشحالی او فقط دو ثانیه ادامه داشت!

زنیت پس از ۹ هفته شکست‌ناپذیری در لیگ برتر روسیه، از ساعت ۱۷ امروز در دهمین مسابقه فصل نیز به دنبال ادامه دادن به این روند با گلزنی سردار آزمون بود، اما داور بازی گل این تیم را مردود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کف پای آزمون در زمان ثبت گل اول این مسابقه، برخوردی با شکم سوسلان ژانائف، دروازه‌بان سوچی داشت که در این صحنه داور گل را مردود و به مهاجم ایرانی زنیت کارت زرد نشان داد، اما لحظاتی پس از آن با اعلام یک پیام در گوشی داور، او به کنار زمین رفت و از VAR استفاده کرد تا پس از بازبینی ویدئویی، رنگ کارت را عوض کرده و سردار را اخراج کند.

آزمون در شرایطی پیش از اردوی تیم ملی و در آستانه مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی برابر امارات و کره جنوبی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد که شب گذشته نیز مهدی طارمی، زوج او در ایران در جریان مسابقه پورتو برابر پاسوس فریرا پس از دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد تا در کمتر از ۲۴ ساعت، هر دو ستاره خط حمله ایران در فوتبال اروپا کارت قرمز بگیرند.

پربیننده ترین بازگشت عادل جدی‌تر از همیشه اسکوچیچ کدام بازیکنان را از تیم ملی خط زد؟ تجهیزات VAR امشب وارد ایران می‌ شود ادعای ترانسفر مارکت در خصوص خرید جدید استقلال / ستاره بوندسلیگایی و ۳۳ ساله در رادار آبی‌ ها حسن یزدانی با شکست تیلور قهرمان جهان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)

خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • روز دوم نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت گروه‌ تجربی
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون