Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی را فرصتی برای مشارکت و ترغیب بیشتر مردم به امر ورزش اعلام و تاکید کرد: برای رسیدن به این مهم همه نهادها و دستگاه های مرتبط باید این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهند. به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در جلسه ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: ۲۶ مهرماه در تقویم رسمی کشور روز تربیت بدنی و ورزش نام گذاری شده است و جامعه ورزش از این روز تا دوم آبان ماه برنامه هایی را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما نیازمند این هستیم که با استفاده از این موقعیت ورزش را تبلیغ و ترویج کنیم تا شرایط مشارکت مردم در ورزش همگانی را فراهم کنیم. یکی از چالش های جدی در کشور کم تحرکی و فقر حرکتی است که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و باعث بیماری‌های مختلف شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یکی از مسئولیت‌های جدی دست اندرکاران ورزش همین تبلیغ ورزش است. مقام معظم رهبری در یکی از فرمایشات خود می‌گویند امر به ورزش امر به معروف است. اهمیت این موضوع اینقدر زیاد است که رهبر انقلاب اینقدر به مسئله ورزش توجه دارند.

وی افزود: آن چیزی که مدنظر است در هفته تربیت بدنی باید کارهایی انجام دهیم که مردم برای مشارکت هرچه بیشتر به امر ورزش ترغیب شوند. همه نهادها و دستگاه های مرتبط باید این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهند. جامعه هدف ما کل جمعیت ایران هستند.

احمدی اظهار کرد: باید کاری کنیم که یکی از عادت های خوب مردم ورزش کردن باشد. باید منابع انسانی سالم و کارآمد برای کشور ایجاد کنیم. توجه به منابع انسانی درحال حاضر در اولویت قرار دارد. ما باید در کشور به این نکته برسیم با استفاده از نیروی انسانی سالم چرخ های کشور را به حرکت دربیاوریم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی تصریح کرد: هفته تربیت بدنی این فرصت را ایجاد می‌کند که خدماتی که انجام شده را به مردم انعکاس دهیم. شاید در مواقع دیگر این خدمات به شکل مطلوب انعکاس داده نشود و این هفته بهترین فرصت برای انجام این فعالیت است.

وی در پایان گفت: تکریم از پیشکسوتان و قهرمانان و خادمان ورزش کشور جزو موضوعاتی است که می‌توان در این هفته بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و همچنین در این هفته فرصت داریم به شکل شایسته به مقام شامخ خانواده شهدا و ایثارگران ارج بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عبدالحمید احمدی هفته تربیت بدنی ورزش همگانی مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت