Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله اسعدی، مدیرکل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: شهرداری خرمشهر هیچ گونه خدماتی به اداره‌ی بندر این شهرستان ارائه نمی‌دهد و بنابراین عوارضی شامل آن نمی‌شود که بابت این عوارض نسبت به شهرداری بدهی داشته باشد.

او تاکید کرد: بر اساس ماده‌ی ۱۰ و ۱۱ قانون مناطق آزاد در بخش تجاری، عوارضی شامل اداره‌ی بندر نمی‌شود و شهرداری خرمشهر نیز هیچ سندی در خصوص بدهی اداره بندر نسبت به او در دست ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعدی در خصوص حکم اولیه صادر شده توسط دادگستری که بیانگر بدهی ۴۶ میلیاردی این اداره نسبت شهرداری است، افزود: پس از صدور حکم قاضی متوجه برخی مواردی شد که در صدور آن بررسی نشده بود و در حال حاضر قاضی نیز به وجود نداشتن بدهی با این رقم پی برده است.

بیشتر بخوانید

شهرداری خرمشهر در انتظار پرداخت بدهی از سوی بندر/کارگران تجمع کردند

مدیرکل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر با رد وعده‌ی داده شده با موضوع پذیرفتن پرداخت این بدهی در حضور سید لفته احمدنژاد، نماینده مردم این شهرستان ادامه داد: اداره بندر خرمشهر در نظر دارد مبلغی را از سازمان بنادر کشور تامین و به عنوان یک کمک به شهرداری خرمشهر اختصاص دهد تا بخشی از مشکل کنونی این اداره در پرداخت حقوق کارگران خود برطرف گردد.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خرمشهر مطالبات شهرداری خرمشهر شهرداری خرمشهر اداره بندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر بارانی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه کمتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۸ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • بارش باران در اروند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره