Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رئیس‌جمهور و وزیر کشور طی تماس‌های تلفنی پیگر آخرین وضعیت زلزله‌زدگان در شهرستان کوهرنگ بودند، در حال حاضر به‌همراه چند تن از مدیران استانی در حال اعزام به منطقه هستیم.

اقبال عباسی ۱۲ مهرماه در تشریح آخرین وضعیت زلزله در شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ ریشتر این شهرستان را لرزاند و در تعدادی از شهرها نیز احساس شد، منطقه زلزله‌زده در مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رئیس‌جمهور و وزیر کشور طی تماس‌های تلفنی پیگر آخرین وضعیت زلزله‌زدگان در شهرستان کوهرنگ بودند، در حال حاضر به‌همراه چند تن از مدیران استانی در حال اعزام به منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون گزارشی از تلفات جانی از زلزله در شهرستان کوهرنگ گزارش نشده است، عنوان کرد: این منطقه صعب‌العبور و کوهستانی است و روستاها نیز پراکنده هستند، بنابراین ارزیابی وضعیت تا حدودی زمانبر است، قطعا خساراتی باتوجه به شدید بودن زلزله به مناطق مسکونی و تاسیسات وارد شده است.

عباسی تاکید کرد: مردم شهرستان کوهرنگ نگران وضعیت نباشند، تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و خسارت‌های احتمالی جبران خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری زلزله استانی شهرستانها شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری