Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاءالدین کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به عمل به وصیت یک پدر خَیر زنجانی افزود: فرزندان این فرد خیر بنابر وصیت پدر، چندی پیش ۱۰۰ سکه تمام بهار آزادی به ارزش روز بیش از یک میلیارد تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تا اربعین حسینی، اهدا کردند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده بود با فروش و هزینه کردن این سکه‌ها، بیش از ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند مالی را از بند رها کنیم، اظهار داشت: خوشبختانه در مجموع، ۳۴ زندانی از محل اهدای ۱۰۰ سکه توسط فرزندان این پدر خیر، آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان، پیش‌تر نیز با تاکید بر اینکه فرزندان این خیر، راضی نیستند، اشاره‌ای به هویت آنها شود، از ذکر نام  این پدرخیر، خودداری کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: بنابر وصیت این خیر مرحوم، کمک‌های آنها به ستاد دیه و آزادی زندانیان غیرعمد، ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول امسال، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند مالی در ستاد دیه استان، جمع‌آوری شده است، افزود: در این مدت، ۱۵۸ زندانی جرائم غیرعمد، از محل این کمک‌ها آزاد شده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان، با بیان اینکه طرح کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند مالی ویژه محرم، تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: ستاد دیه استان، با قدردانی از افراد خَیر و نیکوکار، با آغوش باز کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در راستای کمک به زندانیان نیازمند مالی را می‌پذیرد.

برچسب‌ها ستاد دیه کشور جرائم غیرعمد آزادی زندانیان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد دیه کشور جرائم غیرعمد آزادی زندانیان ستاد دیه کشور جرائم غیرعمد آزادی زندانیان زنجان آزادی زندانیان ستاد دیه استان جرائم غیرعمد نیازمند مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی