Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت. فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: از امروز بعدازظهر تا روز شنبه استان‌های ساحلی دریای خزر همچنین استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی را خواهند داشت.   وی ادامه داد: در نوار شمالی کشور شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود و طی این مدت دریای خزر هم مواج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در نواحی غربی دریای خزر و نیز مناطق ساحلی و دور از ساحل استان گیلان و غرب مازندران بارش‌ها به نسبت شدیدتر خواهد بود.   بیشتر بخوانید: بارش باران در استان‌های ساحلی دریای خزر   این کارشناس هواشناسی اذعان داشت: در جنوب کشور هم با ادامه فعالیت سامانه چرخند حاره‌ای شاهین امروز دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس علاوه بر اینکه افزایش ارتفاع موج را خواهند داشت، رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های خیلی شدید را هم در نواحی فراساحلی خواهند داشت.
وی درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز در تهران آسمان صاف خواهد بود که گاهی با وزش باد همراه خواهد شد. بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد بیست و هفت درجه سانتیگراد خواهد بود. اما در روز‌های پایانی هفته هوای تهران خنک‌تر خواهد شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: هواشناسی هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور دریای خزر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور