Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، روح‌الله دهقان در مورد برخی از صحبت‌ها مبنی بر این‌که شرکت بورس برای ماین کردن از پهنای باند هسته معاملات استفاده می‌کرده است، توضیح داد: این ادعا به هیچ عنوان صحت ندارد. اگر دستگاه ماینری هم پیدا شده است در ساختمان شرکت بورس واقع در سعادت آباد بوده است در حالی که سامانه معاملات در محل دیگری و به صورت ایزوله نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر بحث استخراج رمز ارز هم باشند برای این فرآیند ماینرها باید به شبکه اینترنت وصل شوند در حالی که شبکه معاملات ارتباطی با اینترنت ندارد و در یک شبکه مجزا نگهداری می‌شود. همه کارگزاران می‌دانند که برای ارتباط با این شبکه مجزا باید کانکشن‌های خاص استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس با تاکید بر این‌که سامانه معاملات به بستر اینترنت دسترسی ندارد، اظهار کرد: از نظر فنی دستگاه‌های ماینینگ برای استفاده‌های خاصی طراحی می‌شود لذا بهره برداری از آنها برای سامانه معاملات به لحاظ فنی غیرممکن است.

بر اساس این گزارش، هفته قبل و با وجود تکذیب شرکت بورس و همچنین توانیر، سازمان بورس وجود چند دستگاه ماینر در شرکت بورس را تایید کرد و علی صحرائی، مدیرعامل این شرکت که از سمت خود استعفا کرد در یکی از گفت و گوهای خود اعلام کرد که اعضای هیات مدیره شرکت بورس از وجود دستگاه های ماین در این شرکت اطلاع داشتند.

همچنین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس گزارش ماموران در بازرسی از محل، تعداد ۸۲ دستگاه ماینر که در لحظه بازدید این شرکت در مدار قرار نداشتند کشف و ضبط شد.

پربیننده ترین سودآوری پالایشی‌ ها بعد از اطلاعیه وزارت نفت / گزارش‌ های سه و ۶ ماهه پالایشگاه‌ ها چگونه خواهد بود؟ نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات / رشد حدود ۱۷هزار واحدی شاخص کل بورس اطلاعیه برق تهران در خصوص ماینرهای کشف شده در ساختمان بورس نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات / رشد هفت هزار واحدی شاخص کل بورس نمای میانی بورس (۱۱ مهر)/ صعود هزار واحدی شاخص کل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماینر ماینر بیت کوین شرکت بورس بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748296

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس