Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-شب شعرِ "آینه در آینه در آینه" از سلسله برنامه‌های پنجمین جشنواره بین‌المللی شعر حوزه (اشراق) به مناسبت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)،شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا (ع) در اصفهان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شب شعرِ "آینه در آینه در آینه" از سلسله برنامه‌های پنجمین جشنواره بین‌المللی شعر حوزه (اشراق) به مناسبت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن(ع)، شهادت امام رضا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان در این مراسم در جمع شعرا با اشاره به احساس و ذوق شعرا، اظهار داشت: این احساس باعث می‌شود که طبع شاعری انسان گل کند و بخواهد شعر بگوید.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان افزود: امیدوارم با حضور در بین شعرا، مرا هم میهمان ثواب جرعه شعری بکنند، بنده با وضو در این جلسه به این امید که ثوابی از شعرخوانی شما و شوری که شما دارید به من هم بدهند، حضور یافتم.

وی با بیان اینکه در جلسه اخیری که مدیران دفتر تبلیغات در خدمت مقام معظم رهبری بودند، گفت: دو سال پیش بنده هم در این مراسم حضور داشتم و ایشان تاکید بسیار زیادی کردند که دفتر تبلیغات مرجع ارتباط حوزه‌ها با مراجع خاص مثل شعرا، ادبا و هنرمندان باشد.

حجت‌الاسلام اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شداندیشکده فضای مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی استان قم تأسیس شدقمی: به کارنامه 3 ساله سازمان تبلیغات اسلامی نمره قبولی می‌دهم/ بابت عدم حمایت از مؤسسات قرآنی آسیب‌دیده از کرونا شرمنده‌ام

وی ادامه داد: انشاالله بتوانیم این وظیفه‌ای که مقام معظم رهبری بر عهده ما گذاشتند را اطاعت کنیم و امیدواریم دفتر تبلیغات شعبه اصفهان هم در این وظیفه خطیر موفق باشد.

حجت‌الاسلام احمدیان خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان به دلیل جایگاهی که اصفهان در میان هنرمندان دارد یک محفل و پنجره بسیار مناسبی است و امیدواریم که بتواند کل دفتر تبلیغات به ویژه معاونت فضای  مجازی، هنر و رسانه با تعامل خوبی که با این معاونت برقرار می‌شود از ظرفیت شعبه اصفهان برای ارتباط با هنرمندان استفاده شود.

انتهای پیام/166/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی دفتر تبلیغات شعبه اصفهان شهادت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام