Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید قاسم موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه در راستای اهداف عام المنفعه و امدادی، همواره در تلاش است تا با احیای ارزش های خیرخواهانه علاوه بر حمایت از اقشار آسیب پذیر، نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد: در این میان حمایت از دانش آموزان محروم جهت ادامه تحصیل با بهره گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در همین راستا طرح ملی" مهربانی مهر" به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و تسکین آلام بشری در سطح استان توسط واحد جوانان اجرایی شد.
موسوی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح افزایش حمایت از دانش آموزان محروم با بهره گیری از مسئولیت اجتماعی شرکت ها و ترویج فرهنگ نیکوکاری در میان اعضا و داوطلبان سازمان جوانان هلال احمر است.
 وی با بیان اینکه مجریان طرح ملی مهربانی مهر داوطلبان جوان عضو سازمان جوانان هلال احمر است، اظهار داشت: بهره وران این طرح دانش آموزان محروم در استان زنجان هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به همین منظور اعضای جوانان افتخاری هلال احمر با اطلاع رسانی اجرای این طرح به خیرین، مردم نوعدوست و نیکوکاران در سطح استان، توانستند لوازم التحریر، کوله پشتی، کیف کمک های اولیه و سایر اقلام مورد نیاز را برای دانش آموزان کم برخودار به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال جمع آوری کنند.
موسوی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مهربانی مهر از ابتدای مهرماه سالجاری آغاز شده است، یادآوری کرد: اجرای این طرح با هدف تامین اقلام مورد نیاز برای دانش آموزان کم برخوردار تا پایان مهر ماه امسال ادامه دارد.
وی با قدردانی از حضور همیشگی خیرین، نیکوکاران و اعضای جوانان داوطلب هلال احمر خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال‌احمر به‌عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه، طرح‌های متنوعی در حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان محروم انجام داده و این طرح به دلیل داشتن مخاطبان خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امید داریم با یاری توانمندان و خیرین و احیای ارزش‌های بشردوستانه حمایت همه‌جانبه‌ای از سوی جامعه نیکوکاران در این طرح صورت گیرد.

برچسب‌ها زنجان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر دانش آموزان زنجان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر دانش آموزان دانش آموزان محروم جمعیت هلال احمر سازمان جوانان هلال احمر مهربانی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموز در یزد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و نهمین یادواره شهدای دانش آموز و مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در یزد برگزار می‌شود.      این مراسم معنوی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در کوچه حنا، انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمایت سازمان ثبت از استعدادهای درخشان
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در ‌مسابقات‌ دادرس هلال‌احمر
  • دیدار با الفبای علم و مهربانی پس از ۲۵ سال
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند