Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:23:28 GMT

قیمت پراید 161 میلیون تومان؟ + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۹۱۴۸

قیمت پراید 161 میلیون تومان؟ + جزییات

قیمت پراید دوباره تغییر کرده است.طبق آخرین اخبار از بازار خودرو قیمت پراید روند روبه افزایشی داشته است.در روزهای اخیر قیمت پراید تغییرات تازه ای داشته است.این چندمین بار است که قیمت پراید از سال گذشته تاکنون روند افزایشی به خود می گیرد.آخرین خبرهای مرتبط با قیمت پراید را با ما بخوانید.

عجیب اما واقعی / پراید ۱۶۱ میلیون تومان!

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس صفر کیلومتر در بازار بین ۱۵۶ تا ۱۶۱ میلیون تومان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ارزان ترین مدل پراید صفر در بازار با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت پراید هاچ بک نیز به ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است.

در این میان حتی برخی افراد قیمت پراید ۱۵۱ پلاس را تا ۱۶۲ میلیون تومان نیز اعلام کرده‌اند.

قیمت پراید امروز 11 مهر 1400

ارزان ترین مدل تیبا صفر کیلومتر یعنی صندوق دار آن با مدل ۹۹ حدود ۱۳۹ میلیون تومان است. قیمت پراید صفر در بازار نیز بین ۱۳۰ تا ۱۶۱ میلیون تومان است که بستگی به مدل و سال ساخت آن دارد.

لازم به ذکر است که قیمت انواع پراید و تیبا طی ۲۴ ساعت گذشته با اندکی رشد مواجه شده است. در ادامه جدول قیمت انواع مدل های تیبا و پراید را در بازار مشاهده می‌کنید.

آخرین قیمت پراید در بازار + جدول

قیمت روز انواع پراید در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.

قیمت پراید چقدر شد؟

هرچند با توجه به اخبار اخیر درباره احتمال آزادسازی واردات خودرو، فعالان این بازار در انتظار کاهش قیمت بودند اما روز گذشته روند قیمت‌ها برگشت و انواع خودروها گران شدند.

پس از وعده جهش تولید در خودرو و افزایش میزان تولید سالانه به سه میلیون دستگاه، دو خودروساز بزرگ دولتی هم از کاهش قابل توجه تعداد خودروهای معوق خود خبر دادند. با این حال طبق اعلام سازمان بازرسی هنوز هم ۱۴۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ این خودروسازان وجود دارد. با این حال آنها همچنان سیاست پیش‌فروش خودرو را اجرا می‌کنند تا طبق ادعای خود به تنظیم بازار کمک کنند.

از سوی دیگر با توجه به اخبار اخیر درباره احتمال آزادسازی واردات خودرو، فعالان این بازار در انتظار کاهش قیمت بودند اما روز گذشته روند قیمت‌ها برگشت و انواع خودروها و قیمت پراید گران شدند.

 قیمت پراید ۱۱۱ با یک میلیون تومان افزایش به ۱۵۲ میلیون تومان رسیده و حتی باشگاه خبرنگاران جوان این قیمت پراید را کمی بالاتر و معادل ۱۵۳ میلیون تومان اعلام کرده است.

قیمت پراید ۱۳۱ معادل ۱۳۷ میلیون تومان، قیمت پراید ۱۳۲ معادل ۱۳۲ میلیون تومان، قیمت پراید ۱۵۱ معادل ۱۴۵ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ معادل ۱۶۰ میلیون تومان گزارش شده است.

قیمت پراید امروز 7 مهر 1400

قیمت روز پراید در بازار آزاد را مشاهده می کنید.

  آنچه دیگران می خوانند نفیسه روشن : دوباره عاشق شدم! + استوری جنجالی تصاویر همسر نوید محمدزاده و پدر افغانش + علت مهاجرت فرشته حسینی قیمت مرغ کاهش می یابد + جزییات قیمت مسکن امروز | پرتقاضاترین مناطق تهران برای معاملات مسکن قیمت پراید 161 میلیون تومان؟ + جزییات

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت پراید قیمت پراید 99 قیمت پراید مدل 99 قیمت پراید 111 مدل99 قیمت پراید110 میلیون شد قیمت پراید ۱۱۱ قیمت پراید امروز قیمت پراید صفر قیمت پراید کارکرده قیمت پراید اردیبهشت 1400 قیمت پراید مدل 1400 قیمت پراید وانت قیمت پراید وانت امروز قیمت پراید ۱۵۱ میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع خودرو‌های شرکت مرسدس بنز در بازار ایران را در جدول زیر مشاهده نمایید. 

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول