Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یک دستگاه اکسیژن‌ ساز اهدایی بنیاد علوی تحویل بیمارستان دهدشت شد.

مراد مرادپور مسئول بنیاد علوی شهرستان لنده در خصوص اهداء این دستگاه گفت: دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری با ارزش ۲۵ میلیارد ریال از طرف بنیاد مستضعفان خریداری شده است.

مرادپور در ادامه در خصوص تولید اکسیژن این دستگاه و کمک‌های صورت گرفته از طرف بنیاد مستضعفان گفت: میزان تولید دستگاه ۶۰۰ لیتر در دقیقه است و نیاز بیمارستان دهدشت به اکسیژن را برطرف‌ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او یاد آور شد: در پیک سوم کرونا نیز بنیاد مستضعفان ۱۲ میلیارد ریال برای تخت‌ها و دستگاه ونتیلاتور در بخش ICU هزینه کرد.

منصور نیکخو سرپرست بیمارستان دهدشت گفت: این بیمارستان در حال حاضر دو دستگاه ۱۵۰ و ۵۰۰ لیتری و یک مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع دارد که طی ماه‌های اخیر و با افزایش مصرف روزانه تهیه اکسیژن مایع، هزینه‌های گزافی در پی داشت.

نیکخو گفت: اهداء این مخزن ۶۰۰ لیتری به روز و مجهز مشکل تهیه اکسیژن را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

او با بیان اینکه در پیک‌های گوناگون کمبود اکسیژن در بیمارستان به خوبی مدیریت و کنترل شده است، اضافه کرد: با راه‌اندازی این دستگاه نیاز این مجموعه به خرید اکسیژن اضافه تأمین و باعث صرفه جویی در هزینه‌های تهیه اکسیژن می‌شود.

نیکخو گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده مخزن ۱۵۰ لیتری به بخش جراحی عمومی منتقل و مخزن‌های ۵۰۰ و ۶۰۰ لیتری برای ساختمان اصلی و دیگر بخش‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بنیادعلوی ویروس کرونا بیمارستان دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟