Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان وزنه برداری المپیک می‌گوید، انتظار داشته که وزیر ورزش که از جنس ورزش و ورزشکاران است، پیگیر اوضاع و احوال و ماجرای المپیک نرفتن او به المپیک توکیو می‌شده است.

به گزارش ایسنا، سهراب مرادی که همه او را به عنوان یک قهرمان المپیک بی حاشیه می‌شناسند، این روزها به تنهایی مشغول تمرین کردن است و فیلم‌هایی که از او منتشر می شود حکایت از آن دارد که در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از مدت‌ها، سکوت خود را شکست و  در حالی که هنوز از دست دادن المپیک توکیو و مدالی که می‌توانست کسب کند را فراموش نکرده، گلایه هایی درباره چرایی عدم پیگیری اوضاع و احوالش داد.

سهراب مرادی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: زمانی که آقای سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد خوشحال شدم که فردی از جنس خود ورزشکاران انتخاب شده است و چون زجر کشیده‌ی ورزش است و می‌داند ارزش مدال المپیک چقدر است - آن هم دومین مدال که زندگی یک نفر را زیر و رو می‌کند - آقای سجادی در اولین صحبت‌های خود عنوان کرد که به داد ورزشکاران می‌رسد اما این روزها هیچ کس سراغی از من نمی‌گیرد. من تنها در در یک سالن دور، تمرین می‌کنم و هزینه‌هایم نیز برعهده خودم است.

قهرمان المپیک ریو تاکید کرد: ورزشکار را در فشار و تنگنا قرار می‌دهند و آن موقع که ورزشکار تصمیمی می‌گیرد، می‌گویند بی‌معرفت است.

او ادامه داد: انتظار داشتم وزیر ورزش پیگیر احوال من و اتفاقات المپیک توکیو شود و از خود من سوال کند اصل ماجرا چه بوده است و چرا من در المپیک حضور نداشتم. من خیلی منتظر ماندنم که پیگیر من شوند و بپرسند که اصلا چه برنامه‌ای دارم یا در مورد دلایل المپیک نرفتن از من سوال کنند. سوا کنند که اینکه تکلیف سهمیه‌ام چه شده؟ و چرا من را به المپیک نبردند؟ کاش این اتفاق می‌افتاد، اما ظاهرا روال باز هم مانند گذشته است و به جای اینکه با ورزشکار هم صحبت شوند، از یک مدیران پیگیری می‌شود. در این وضعیت هم هر چه خود مدیر می‌خواهد را می‌گوید. زمانی هم کار از کار گذشت، عنوان می‌شود که از اصل ماجرا بی‌خبر بوده‌اند.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط فعلی باعث دلسردی او شده است؟ تصریح کرد: چیزی فراتر از دلسردی است. من سهراب مرادی یکی از قهرمانان ایران هستم و مدال المپیک هم دارم و تمام زندگی‌ام را در ورزش گذاشته‌ام، فقط انتظار داشتم پیگیر احوالم باشند و مهمتر از اینکه پیگیر این شوند که چه اتفاقی برای المپیک و مدالی که می‌توانستم بگیرم، افتاد. الان تنها و مانند آواره‌ها تمرین می‌کنم. شاید هم دیگر من را نمی‌خواهند و به نوعی دارند به من می‌گویند که دیگر نباشم.

انهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهراب مرادی بازی های المپیک توکیو حمید سجادی سهراب مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد