Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@06:50:58 GMT

تلقیح واکسن کووبرکت به افراد بالای ۴۰ سال

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۰۰۸۸

تلقیح واکسن کووبرکت به افراد بالای ۴۰ سال

واکسن کووبرکت از امروز به افراد بالای ۴۰ سال در مرکز تجمیعی غدیر بیرجند تلقیح می شود.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان با اشاره به ورود محموله واکسن سینوفارم و اسپوتنیک به استان گفت: بلافاصله بعد از ورود واکسن سینوفارم و اسپوتنیک به استان توزیع بین شهرستان‌ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده افزود: سهمیه جدیدی هم به ما تعلق گرفته که شامل واکسن سینوفارم ، آسترازنکا و کووبرکت است که تا پایان هفته وارد استان  و پس از ورود بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه تعدادی از هم استانی‌ها داوطلب واکسن کووبرکت نوبت اول هستند، تاکنون سن بالای ۶۰ سال واجد شرایط دریافت نوبت اول بودند، که از امروز در مرکز تجمیعی غدیر بیرجند، واکسن کوو برکت نوبت اول برای افراد بالای ۴۰ سال تلقیح می شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان افزود: همچنین برای تمامی افرادی که نوبت اول واکسن آسترازنکا را دریافت کردند، نوبت دوم را حفظ کردیم و قطعا در محموله جدیدی هم که تا آخر هفته به استان وارد خواهد شد طوری برنامه ریزی شده که سهمیه واکسن نوبت دوم را حفظ کنیم تا مشکلی برای نوبت دوم ایجاد نشود.

شریف زاده در خصوص پوشش واکسیناسیون در استان گفت: تزریق نوبت اول واکسن به حدود ۶۸ درصد در استان رسیده که درصد قابل قبولی است.

وی گفت:اگر روند واکسیناسیون همینطور ادامه پیدا کند، پیش بینی می‌شود تا پایان این هفته واکسیناسیون از ۷۰ درصد عبور می کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسن کوبرکت نوبت اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماراتن علمی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کردستان گفت: در نوبت صبح امروز جمعه ۱۱ هزار و ۵۷۸ داوطلب در گروه علوم تجربی رقابت کردند که ۶۳ درصد آنها خانم‌ها و مابقی آقایان بودند.

قادرزاده اظهار داشت: عصر جمعه هم ۲ هزار و ۸۲۹ داوطلب در گروه‌های هنر و زبان خارجی در آزمون شرکت کردند.

دیروز ۱۱ هزار و ۹۷۴ داوطلب در گروه علوم انسانی و ریاضی (رقابت کردند.

۲۶ هزار و ۳۷۸ داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در ۹ شهرستان استان (غیر از سروآباد) رقابت می‌کنند.

دروس اختصاصی ۵۰ درصد و سوابق تحصیلی نیز ۵۰ درصد در نتیجه نوبت اول کنکور سراسری امسال تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ماراتن علمی در کردستان