Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش اعلامی از سوی وزارت صمت در خصوص نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش خودروها در سال ۱۳۹۹، شرکت گواه پس از ۱۲ سال موفق به کسب رتبه ۲ در بین شرکت های ارایه خدمات پس از فروش شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکوپرس- مدیر عامل شرکت گواه (ارایه دهنده خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو دیزل) در این باره گفت: مبنای احراز رتبه دوم شرکت گواه در سال ۹۹ در حوزه رضایتمندی مشتریان شاخص (CSI)، افزایش امتیاز حوزه مدیریت بر وظایف، افزایش امتیاز ارزیابی نمایندگی ها (DSI) و افزایش امتیاز میدانی نمایندگی ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایرج حسینی پژوه افزود: کسب این نتایج با تکیه بر فرآیند اصلاح خدمات پس از فروش و تعریف پروژه های سطح خدمت و کسب رضایت مشتریان در سال ۹۹ به‌دست آمده است و شرکت گواه می کوشد، با افزایش نظارت ها و بهبود عملکرد خود گام‌های دیگری را در ارتقای سطح خدمات پس از فروش به خودرهای سنگین بردارد.
حسینی پژوه در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت گواه، طرح امدادرسانی به اتوبوس ایران خودرو دیزل (آتروس) را نیز به اجرا گذاشته و بر همین اساس، در استان‌های تهران، البرز، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، همدان، کرمان و زاهدان به ارایه خدمات به شرکت اتوبوسرانی می پردازد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خدمات پس از فروش شرکت گواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳