Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام از کلیه پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور امروز پایان می‌یابد و انتخاب واحد تا ۱۴ مهر ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام غیرحضوری کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور که از ۷ مهر آغاز شده بود، امروز پایان می‌پذیرد. انتخاب واحد از دانشجویان نیز که از تاریخ ۸ مهرماه آغاز شده بود، ۱۴ مهرماه پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این دانشگاه، ثبت‌نام کلیه پذیرفته‌شدگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته‌شدگان لازم است جهت ثبت‌نام غیرحضوری اسکن مدارکی چون تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری ۴ عدد)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک دیپلم متوسطه، تصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده و دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه کنند.

همچنین پذیرفته شدگان باید در هنگام ثبت نام در سامانه گلستان وارد لینک http://emt.medu.ir شده و پس از تقاضای تاییدیه تحصیلی برای آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم/ پیش دانشگاهی) کدپیگیری را در سامانه گلستان ثبت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور ثبت نام پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود