Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، همایش بین المللی سرمایه گذاری «دوشنبه اینوست» در تاریخ 13 اکتبر در تاجیکستان برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان، همایش مذکور با ابتکار شهرداری پایتخت این کشور و با هدف جذب سرمایه گذاران محلی و خارجی برای توسعه و افزایش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چارچوب این همایش اجلاس‌های مختلفی در مورد جستجوی فرصت‌های سرمایه گذاری در زمینه صنعت، انرژی، گردشگری، حمل و نقل و توسعه صادرات برگزار می‌شوند.

شهرداری پایتخت تاجیکستان همایش مذکور را برای کارآفرینانی که نیاز به پیدا کردن سرمایه گذار هستند، فرصت خوب و مفیدی برای دستیابی به این هدف عنوان کرده است.

این همایش در چارچوب اعلام شهر دوشنبه به عنوان پایتخت فرهنگی جامعه همسود در سال 2021 میلادی برپا می‌شود.

محل برپایی این همایش بین المللی سرمایه گذاری کتابخانه ملی شهر دوشنبه و تاریخ برگزاری آن 14 اکتبر اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تاجیکستان دوشنبه همایش بین المللی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال دختران ایران، آخرین دیدار خود در تورنمنت جوانان کافا را برابر قرقیزستان برگزار کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت و در نهایت با سه پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. در این دیدار، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ برای ایران گلزنی کرد.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پیش از این برابر تیم‌های تاجیکستان با حساب پنج بر صفر، ازبکستان با حساب چهار بر دو و مقابل ترکمنستان با حساب هفت بر صفر به برتری دست یافته بودند و پس از تساوی مقابل قرقیزستان، با ۱۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند.

رقابت‌های زیر ۱۸ سال فوتبال دختران کافا ۲۰۲۴ با حضور تیم‌های ترکمنستان، تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان، طی روز‌های دوم تا نهم اردیبهشت به میزبانی تاجیکستان و در شهر دوشنبه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی