Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا‏، با درگذشت  ۱۰ روز از فوت سیامک اطلسی بازیگر و دوبلور قدیمی همچنان سوال‌ها و کامنت‌هایی در خبرها و فضای مجازی مطرح می‌شود و عده‌ای می‌پرسند مگر واکسن نزده بود؟ چه واکسنی زده بود؟ ایرانی یا خارجی؟ 

اما این گفته‌ها فقط محدود به فضای مجازی و خبری نبوده و خانواده اطلسی هم که این روزها داغدار هستند با این واکنش‌ها روبرو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سحر اطلسی دراین باره می‌گوید: از روزی که پدرم فوت کردند و در خبرها اعلام شد ایشان هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده بودند، شبهه‌هایی به وجود آمده که بسیار آزاردهنده است. ما در این مدت نظرات مختلفی گرفته‌ایم که اصلا جالب نیستند ولی لازم است از طرف خودم و خانواده‌ام تاکید کنم که اگر اعلام کردیم پدرم دو دوز واکسن زدند به این معنا نیست که به خاطر واکسن از دنیا رفته‌اند.

او ادامه می‌دهد: در این چند روز مدام در فضای مجازی و از سوی اطرافیان با پرسش‌هایی مواجه شده‌ایم از جمله اینکه مرحوم سیامک اطلسی چه واکسنی زده بوده تا خودشان آن را تزریق نکنند. ما بسیار می‌شنویم که تزریق واکسن دلیل فوت پدرم بوده ولی واقعیت این است که بقیه اعضای خانواده که در زمان ابتلای پدر به کرونا همه نزدیک ایشان بودند و بویژه خود من که بارها پدرم را در آغوش گرفته بودم هیچ کدام مبتلا نشدیم و آن هم فقط بخاطر واکسن بود، اما به هر حال باید پذیرفت که شرایط جسمی هر کسی با دیگری تفاوت دارد. البته من پزشک نیستم که در این باره با قطعیت اظهارنظر کنم ولی این بیماری با ویژگی‌های خاص و جهش‌هایی که دارد در بدن هر فرد به یک شکل واکنش نشان می‌دهد و سرعت پیشرفت آن در پدر من بسیار زیاد بود. این در حالی است که شرایط پدرم با آقای عزت‌الله مهرآوران که برایشان آرزوی سلامتی و بهبود کامل دارم، تقریبا یکسان بود اما شرایط جسمی پدرم به جایی نرسید که اجازه دهند از خواب مصنوعی خارج شود. 

این دوبلور بیان می‌کند: با همه احترامی که برای مخالفان تزریق واکسن قائل هستم، اما نباید فراموش کنیم تزریق واکسن در این شرایط ضروری است، به شرط آنکه پروتکل‌های بهداشتی بعد از تزریق واکسن هم رعایت شود. من هیچ گروه و فردی را مقصر مرگ پدرم نمی‌دانم و روزی هم که همراه ایشان سر صحنه سریالی که بازی می‌کردند رفتم  می‌دیدم که برای رعایت پروتکل‌ها تلاش می‌شود ولی به هر حال با وجود افراد متعدد، این کار سخت است به ویژه آنکه بازیگران باید برای گفتن دیالوگ‌ها ماسک خود را از روی صورت بردارند و این اتفاق در تمام پروژه‌های تصویری رخ می‌دهد.

سیامک اطلسی که متولد سال ۱۳۲۰ بود، صبح روز چهارم مهر ۱۴۰۰ براثر کرونا درگذشت. او از دهه ۴۰ کار خود را با گویندگی در انجمن گویندگان آغاز کرد و بعد به سینما رفت و از سال ۵۰ تا همین سه سال قبل در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی بازی کرده بود. از جمله آثار او در سینما به «چریکه تارا»، «پرونده»، «شاید وقتی دیگر»، «آن سوی آتش»، «دو فیلم با یک بلیت»، «آقای بخشدار»، «همسر»، «روز واقعه»، «در کمال خونسردی»، «خط آتش»، «دلباخته»، «دختری به نام تندر»، «ملک سلیمان»، «گلوگاه»، «دلتنگی‌های عاشقانه» و «مردی بدون سایه» می‌توان اشاره کرد.

کد خبر 630424 برچسب‌ها تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟