Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:34:10 GMT

پایان بازسازی منازل زلزله‌زده خراسان شمالی طی ۲ ماه آینده

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۲۳۳۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد پیش از ظهر دو شنبه پس از ورود به خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از مناطق مختلف زلزله زده خراسان شمالی بازدید خواهیم داشت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی واحدها علی رغم نزدیک شدن به فصل سرما به اتمام نرسیده لذا باید تکمیل شود؛ در این خصوص پس از بازدید تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود تا مردم در فصل سرما مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بار اصلی بازسازی منازل روستایی بر دوش مردم است اما چون رقم تسهیلات پایین بوده و برخی وام‌های بلاعوض پرداخت نشده، تصمیمات جدیدی در این سفر می‌گیریم.

نیکزاد گفت: مردم باید پای کار باشند تا طی دو ماه آینده اقدامات باقی مانده را به پایان برسانیم.

کد خبر 5319908

منبع: مهر

کلیدواژه: بازسازی مناطق زلزله زده اکبر نیکزاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرمه شهرستان جاجرم ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا زلزله واکسن کرونا کرمانشاه گرگان کهگیلویه و بویراحمد اربعین 1400 واکسیناسیون کرونا سیستان و بلوچستان قزوین طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد تا انسان‌های اندیشمند برای آینده کشور و جهان اسلام و جبهه مبارزه با استکبار و صهیونیسم بسازد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در آیین زنگ سپاس معلم که در مدرسه حکمت اراک برگزار شد، اظهار داشت: هفته معلم و مربیان فرهیخته وظیفه شناس متعهد تبریک عرض می‌کنم، معلمان با همت بلند خود برای پیشرفت جامعه و نسل جوان تلاش و مجاهدت می‌کنند و در خط مقدم علم و دانش فعالیت می‌کنند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در زمینه رشد و توسعه علمی، رشد و تولید اقتصادی، صنعت، فناوری، کشاورزی، خدمات و غیره دارد که باید با همت مربیان، معلمان و کارگران شاهد تحول چشمگیر در همه عرصه‌های علم، اقتصادی، اخلاق، ایمان و معنویت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مدرسه حکمت و کلمه حکمت یادآور مفهوم بلندی است و این بسیار هوشیارانه و آگاهانه انتخاب شده است، حکیم در اسلام همان خداوند، انبیا و اولیای الهی هستند اما وقتی خداوند خواست فردی را جزو انبیا و اولیا معرفی کند لقمان حکیم را معرفی می‌کند و امروز امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی لقمان حکیم زمان خود و زمان حال هستند و باید از آنها پیروی کرد.

دری نجف آبادی با گرامیداشت یاد شهدای معلم کشور گفت: شهید مطهری معلم شاخص حوزه دانشگاه، مربی، انسانی هنرمند، آینده نگر، هوشیار، مودب و استوار بودند که در عرصه‌های علم و اندیشه، عمل و میدان جهاد و اجتهاد فعالیت داشتند و انسان‌های بزرگی پرورش دادند.

وی ادامه داد: مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد تا انسان‌های اندیشمند برای آینده کشور و جهان اسلام و جبهه مبارزه با استکبار و صهیونیسم بسازد، امیدواریم دانش آموزان و سرمایه‌‌های استان و کشور سرشار از ایمان، ادب، اخلاق و حکمت و با همت بلند برای ساختن ایرانی بلند و با عظمت و فرهنگ و ایران اسلامی نقش آفرین باشند و در این کاروان بزرگ پیشرو و پیش قراول باشند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد