Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار فارس وارد شیراز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ‌احمد وحیدی، وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار فارس در بدو ورود به فرودگاه شهید دستغیب شیراز مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.

آغاز مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان با حضور وزیر کشوروزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار کرد+ تصویروزیر کشور فردا به لرستان سفر می‌کند‌وزیر کشور: دولت توجه ویژه‌ای به لرستان دارد/ رئیس جمهور شخصا پیگیر مسائل لرستان است

حضور در گلزار شهدای شیراز، زیارت حرم احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، دیدار با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و شرکت در جلسه معارفه استاندار فارس از مهم ترین برنامه های وزیر کشور در دولت سیزدهم به استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معارفه استاندار وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران