Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن یزدانی با کسب سومین مدال طلای خود در رقابت‌های جهانی که شب گذشته با شکست دیوید تیلور به دست آمد، جمعا صاحب ۷ مدال جهان و المپیک شد و از این حیث در کنار جهان پهلوان تختی و حمید سوریان قرار گرفت، هر چند همچنان عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران در المپیک از آن غلامرضا تختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا تختی با یک طلا و ۲ نقره المپیک و ۲ طلا و ۲ نقره جهان، حسن یزدانی با یک طلا و یک نقره المپیک و ۳ طلا، یک نقره و یک برنز جهان و حمید سوریان با یک طلای المپیک و ۶ طلای جهان، هر کدام جمعا با ۷ مدال جهان و المپیک به ترتیب عناوین اول تا سوم پرافتخارترین کشتی گیران تاریخ ایران را یدک می‌کشند.

عبدالله موحد نیز با یک طلای المپیک و ۵ طلای جهان به همراه علیرضا حیدری با یک برنز المپیک و یک طلا، ۳ نقره و یک برنز جهان، هر کدام جمعا با ۶ مدال جهان و المپیک در رده‌های بعدی جای دارند.

در این میان حسن یزدانی از سال ۲۰۱۵ که در مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا موفق به کسب مدال برنز جهان شد تا شب گذشته که در مسابقات جهانی نروژ به مدال طلای جهان رسید، هر ساله به صورت متوالی در هر رویداد جهانی یا المپیک موفق به کسب مدال شده که از این بابت در کشتی و ورزش ایران رکورددار است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جهان پهلوان تختی حمید سوریان کشتی حسن یزدانی جهان پهلوان تختی حسن یزدانی حمید سوریان کشتی حسن یزدانی یک طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!