Web Analytics Made Easy - Statcounter

سواد زندگی؛ توسعه توانمندی‌های فردی؛ سید محمد مهدی شهیدی- اگر می‌خواهید کسالت و بی‌حوصلگی را از بین ببرید و ذهن خود را آرام کنید، به شما توصیه می‌شود یک مداد و کاغذ بردارید تا اینکه به تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید.

همه ما گاهی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت سراغ گوش‌های تلفن همراه می‌رویم، ما به اعلان‌ها، پیام‌ها، نظرات، عکس‌ها، اخبار فوری و غیره نگاه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع، تمایل داریم با این کار لحظاتی ذهن خود را از استرس پاک کنیم.

 بااین‌حال، تازه‌ترین مطالعات علمی به ما می‌گویند که، شبکه‌های اجتماعی کسالت و بی‌حوصلگی را از بین نمی‌برند. نتایج این تحقیق را که در مجله Royal Society Open Science منتشر شده است در این درس بخوانید.

متن کامل را در سواد زندگی بخوانید (اینجا)   _____________________   درس های دیگری در سواد زندگی مدرسه آموزش‌های دانش پایه و کاربردی عصر ایران بدشکلی سلفی؛ وقتی حوصله تصویر خود را در آینه نداریم (+5 چیزی که سلفی در مورد ما می‌گوید؟) با بی حوصلگی چه کنیم؟ (+ توصیه‌های راهبردی) اگر اضطراب اجتماعی دارید چگونه از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید چگونه با حواس‌جمعی زندگی خود را کنترل کنیم (+4 تاکتیک مقابله با حواس‌پرتی) "فابینگ" چیست و چگونه روابط اجتماعی، شخصی و زناشویی ما را تهدید می‌کند؟ (+توصیه‌های کاربردی) کدام زوج‌ها عکس دونفره در پروفایل خود می‌گذارند؟ و چرا؟ (+توصیه‌هایی برای حضور در شبکه‌های اجتماعی) هرزه‌نگاری و تأثیرات آن بر روابط عاطفی+ توصیه‌های کاربردی آیا شما خودتان هستید؟! توصیه‌هایی برای "خودبودن" و زندگی اصیل چگونه بفهمیم معتاد دیجیتال هستیم یا نه؟ / 6 راه برای سم زدایی دیجیتال درباره منتشر کردن عکس بچه هایمان در فضای مجازی

کانال تلگرامی سواد زندگی: savadzendegi@

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سواد زندگی بی حوصلگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد