Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از اختصاص اعتبار لازم برای احداث سومین خانه جوان البرز در شهرستان نظرآباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: دو قطعه زمین در شهر نظرآباد برای احداث خانه جوان مکان یابی شده و با رایزنی های مختلف اعتباری 2میلیارد تومانی نیز برای آن اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری اعتباری 5 میلیارد تومانی برای دو خانه جوان و فردیس اختصاص یافته است گفت: مقرر شده با اولویت قرار گرفتن خانه جوان کرج این فضا در سال جاری تکمیل وبه بهره برداری برسد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و پیشگیری از اقدامات موازی خبر داد و گفت: یکی از اهداف این معاونت در سال جاری ایجاد هم افزایی با نهادهای مرتبط با حوزه جوانان است و در این خصوص نشست ها و تفاهم نامه هایی منعقد شده است.

افشاری به نشست اعضای مجمع جوانان با نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: دراین نشست مسایل و مشکلات حوزه جوانان مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت و در آینده نزدیک این نشست ها با دیگر نمایندگان استان نیز برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج فردیس خانه جوان نظرآباد خانه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم