Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:36:22 GMT

مدیریت شهری همدان قفل نشده است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۲۹۴۳

مدیریت شهری همدان قفل نشده است

سعید نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره عدم فعالیت سرپرست سرپرست فعلی شهرداری همدان اظهار کرد: سرپرست به دلیل جایگاهی که دارد بالاخره احتیاط‌های لازم را در امضای نامه‌های کلان و تصمیمات بزرگ مدنظر قرار می‌دهد.

وی افزود: بالاخره سرپرست نمی‌تواند تصمیمات حساس را اتخاذ کند و شهرداری با توجه به هزینه‌های بالای امور شهری و تصمیمات بزرگ باید فرد پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مدیریت شهری همدان قفل نشده است، گفت: کارهای روزمره شهری به خوبی در حال انجام بوده این موضوع کاملاً طبیعی است که سرعت لازم زمانی که شهردار به طور رسمی قرار گرفته باشد وجود ندارد.

نظری خاطرنشان کرد: این موضوع نه تنها در همدان در هر کلان شهری که سرپرست به روی کار است وجود دارد و امری بدیهی است.

وی با اشاره به روند تأیید حکم شهردار همدان از وزارت کشور بیان کرد: حجم کارهای وزارت کشور با توجه به انتخاب استانداران و شهردارها بسیار بالا بوده و ما با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم کارها به خوبی پیش می‌رود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: بالاخره وزارت کشور با کسی تعارف ندارد اگر مورد تأیید نباشد به راحتی به ما اعلام خواهند و شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که در شهر مطرح می‌شود طبیعی است.

کد خبر 5319963

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان شورای شهر همدان وزارت کشور ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا زلزله کرمانشاه گرگان کهگیلویه و بویراحمد اربعین 1400 سیستان و بلوچستان واکسیناسیون کرونا قزوین احمد وحیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد