Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی استان گفت: کارکنان انتظامی استان با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف در ماموریت‌های محوله و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایتمندی آنان تلاش کرده اند.

او با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط شاخصه اصلی و عامل موفقیت کارکنان در اجرای ماموریت‌ها است، افزود: پلیس استان از ابتدای سال تا کنون ماموریت‌های مهم ایام نوروز، محرم، انتخابات، و اربعین را با تلاش شبانه روز مدیریت کرده و در آینده نیز با اخلاص و ایمان در راستای تامین امنیت مردم تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اربعین امسال با سال‌های قبل متفاوت بود، ادامه داد: با توجه به ادامه شیوع ویروس منحوس کورنا و اعمال محدودیت‌های تردد زائران از طریق مرز‌های زمینی از طرف کشور عراق و همچنین توجه برخی از عاشقان اباعبدلله الحسین (ع) به اخبار منتشره و کذب مبنی بر تردد زاوار در مرز مهران، با موج ورود زائران به استان و شهر مهران روبه رو شدیم.

او تصریح کرد: کارکنان انتظامی استان بلافاصله با احساس مسئولیت بعنوان اولین سازمان پای کار آمدند و در ورودی‌های استان، مسیر‌های مواصلاتی و تمام معابر شهر مهران و پایانه مرزی "شهید سپهبد قاسم سلیمانی" استقرار یافتند و در این مدت در جهت تامین امنیت و آرامش زائران تلاش کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه در مدت توقف زائران در پایانه مرزی و شهر مهران توسط معاونت پشتیبانی و عقیدتی سیاسی استان از آن‌ها پذیرایی بعمل آمد، اضافه کرد: با رایزانی صورت گرفته با مسئولان عراقی و موافقت تردد موقتی زائران از پایانه مرزی مهران، کارکنان پلیس در گیت‌های ورود و خروج از کشور در جهت سهولت تردد و عدم اتلاف وقت زائران با اخلاص عمل تلاش کردند.

او تاکید کرد: یکی دیگر از دلایل مهم موفقیت کارکنان نیروی انتظامی در برقراری امنیت، حمایتی است که از سوی خانواده‌های آن‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نیروی انتظامی انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی نود و نهمین سالروز تأسیس این بانک را به خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه آغاز فصلی نو در سپهر اقتصادی کشور و نوید‌بخش خودباوری و اتکاء به سرمایه‌های مادی و معنوی فرزندان این مرز و بوم است. نخستین و بزرگترین بانک کشور با گذر از نزدیک یک قرن تلاش و خدمت صادقانه، در نودونهمین سالروز تاسیس خود همچون درختی تناور ریشه در اعتماد عموم مردم و مشتریان گرانقدر خود دارد و نام، آوازه، قدمت، اعتبار، موفقیت‌ها و دستاوردهای آن بر بلندای نظام پولی و مالی کشور می درخشد.
بی‌تردید دوام و قوام بانک سپه بر همت بلند و اراده راسخ مدیران و کارکنان خدوم این بانک استوار شده و طی نود و نه سال فعالیت، به پشتوانه سرمایه بزرگ انسانی خود، با عبور از حوادث گوناگون و امواج پرتلاطمی همچون جنگ، تحریم، تنگناهای اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های بدخواهان این ملک و مملکت، توانسته است سربلند و پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد و بر قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار بایستد.
خدمت به مردم، کسب دستاوردهای مختلف در شبکه بانکی کشور و تلاش برای شکوفایی اقتصادی و خودکفایی میهن عزیزمان، مدال افتخار و مایه مباهات بانک بزرگ و با اصالت سپه است؛ بانکی که امروز با نقش‌آفرینی در اقتصاد ایران اسلامی، پشتیبانی از اَبرپروژه‌های کلان ملی و حمایت از اقشار مختلف مردم، سرمایه‌ای بی‌بدیل برای کشور محسوب می‌شود.
اینک در نود و نهمین سالروز تاسیس بانک سپه، یاد، نام و اقدامات ارزشمند پیشکسوتان بانک به ویژه شهدای والامقام آن را گرامی می داریم و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، هم پیمان می‌شویم که همه توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیریم و از هیچ اقدامی در مسیر رشد، شکوفایی اقتصادی، خدمت به عموم هموطنان و عزت و سربلندی کشور دریغ نورزیم.
اینجانب فرارسیدن چهاردهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی را به همه مدیران، کارکنان پرتلاش و مشتریان عزیز تبریک و شاد‌باش عرض می‌کنم و با تقدیر از تلاش‌های ارزنده شما گرامیان، سربلندی، توفیقات روزافزون و بهروزی بانک بزرگ سپه و کارکنان خدوم آن را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                                                                                            آیت اله ابراهیمی
                                                                                                                                          مدیرعامل بانک سپه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه