Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:17:31 GMT

برگزاری شب شعر «آینه در آینه در آینه»

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۲۹۵۹

برگزاری شب شعر «آینه در آینه در آینه»

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان   اظهار داشت: وقتی در جمع شعرا حضور پیدا می‌کنیم، آن شور و حرارتی که در احساس شما وجود دارد، باعث می‌شود که طبع شعر هر شخصی گل کند و بخواهد شعر بگوید.

او  اذعان داشت: در جلسه اخیری که مدیران دفتر تبلیغات اسلامی در محضر مقام معظم رهبری حضور داشتیم، ایشان تأکید بسیار زیادی داشتند که دفتر تبلیغات اسلامی باید مرجع ارتباط حوزه‌ها با مراجع خاص مثل شعرا، ادبا و هنرمندان باشد و إن شاء الله که بتوانیم این وظیفه‌ای که ایشان بر عهده دفتر تبلیغات اسلامی گذاشتند را اطاعت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: به دلیل جایگاهی که اصفهان در بین هنرمندان دارد، پنجره بسیار مناسبی است که معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ظرفیت شعبه اصفهان برای ارتباط با هنرمندان استفاده کند.

در بخش دیگری از این جلسه، حجت الاسلام سید محمد مهدی شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره بین المللی شعرحوزه (اشراق) اظهار داشت: شب شعر «آینه در آینه در آینه» از سلسله برنامه‌های این جشنواره با موضوعات «رحلت نبی مکرم اسلام (ص)»، «شهادت امام حسن مجتبی (ع)» و «شهادت امام رضا (ع)» برگزار شده است.


وی ادامه داد: پنجمین جشنواره بین المللی شعر اشراق که توسط اداره هنر‌های ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود، طی سال جاری در بخش‌های مختلفی همچون شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان و ... برگزار می‌شود و کتاب و نوحه دو بخش جدید جشنواره امسال است.

دبیر پنجمین جشنواره بین المللی شعرحوزه (اشراق) در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی SHEAR.ESHRAGH.IR مراجعه نمایند.

شب شعر «آینه در آینه در آینه» با شعرخوانی عباس شاه زیدی، سید مهدی موسوی، محسن ناصحی، غلامرضا فتحی، سید علی نقیب، میلاد حبیبی، داوود رحیمی، علی مویدی، عباس همتی و راضیه مظفری به شعرخوانی پرداختند و محمد علی کاروان نیز اجرای برنامه را به عهده داشت.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب شعر تبلیغات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر