Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود گرشاسبی روز دوشنبه در مراسم معارفه شهردار بناب جدید ضمن تشکر از خدمات شهرداران و شوراهای دوره های قبل اظهار کرد: تعامل بین شهردار، شورا و مردم در جهت رفع مشکلات شهر یکی از عوامل موفقیت است.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت عقلی جامعه تعامل و پرهیز از هر نوع ستیز است که در حال حاضر ایجاد تعامل ما بین تمام ارکان حاکمیت و مردم و شورا از عوامل اصلی ایجاد وحدت رویه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مرند با تاکید بر اینکه شورا باید به مشورت و خرد جمعی اعتقاد داشته باشد تا شهری واحد وآبادداشته باشیم، ادامه داد: تغییر در محیط، تغییر در شرایط و تغییر در کالبد شهر، یکی از عوامل اصلی برای توسعه است و باید آن را قبول داشته و به تغییر ارزش قائل شویم 

گرشاسبی خاطرنشان کرد: زیرساخت توسعه در بستر آرامش اتفاق می افتد و تثبیت فضای حاکم و حرکت به سمت آرامش در جهت ساخت یک شهر ایده آل است که در کنار آرامش، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری هم جز برنامه های شهرداری و شوراها باشد.

وی همچنین با اشاره به موضوع فرهنگ سازی در جامعه اظهار کرد: شوراها به کارهای فرهنگی نیز باید بیشتر توجه داشته باشند تا بتوان از تمام جوانب به موفقیت رسید.

فرماندار مرند تاکید کرد: ساخت و ساز اصولی شهر، استفاده از معماری اسلامی- ایرانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، کاهش محدویت ها و کاستن از بروکراسی اداری و محدویت های غیر ضروری در جهت ساخت بهتر یک شهر می تواند موثر واقع شود.

در این مراسم، حکم انتصاب حمزه اصولی شهردار جدید بناب، توسط فرماندار شهرستان ویژه مرند اعطا شد.

برچسب‌ها شورای شهر آذربایجان شرقی بناب مرند سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر آذربایجان شرقی بناب مرند شورای شهر آذربایجان شرقی بناب مرند سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند