Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نفت CNOOC چین به اکتشاف بزرگی در پایگاه کنلی ۲-۱۰ در خلیج بوهای دست یافت.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، میدان نفتی کنلی ۲-۱۰ در لایژو بی ساگ در جنوب خلیج بوهای در عمق حدود ۱۵.۷ متری آب واقع شده است.

شرکت CNOOC چین اعلام کرد چاه اکتشافی کنلی ۴-۲-۱۰ در عمق ۱۵۲۰ متر حفاری و کامل شد و به ذخایر نفتی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان استخراج روزانه ۵۶۹ بشکه نفت از این چاه وجود دارد.

شو چانگویی، مدیرکل دپارتمان اکتشاف شرکت CNOOC در این باره گفت: اکتشاف موفقیت آمیز میدان نفتی کنلی ۲-۱۰ نقطه عطفی در اکتشاف میدان نفتی با ذخایر ۱۰۰ میلیون تن در منطقه کم عمیق میادین نفتی بوهای به شمار می‌رود و چشم اندازهای گسترده اکتشاف ساختارهای لیتولوژیکال در بوهای را نشان می‌دهد و اهمیت زیادی به عنوان راهنمایی برای اکتشاف در حوزه‌های جغرافیایی مشابه دارد.

بر اساس گزارش ریگ زون، وانگ دونگ جین، رییس هیات مدیره این شرکت گفت: CNOOC نقش پیشرو در اکتشاف نفت و گاز را با قاطعیت به دست خواهد گرفت و اکتشاف میادین نفت و گاز بزرگ و متوسط را به عنوان هدف دنبال می‌کند و به عمیق کردن آشنایی جغرافیایی و نوآوری فناوری ادامه داده و فعالانه افزایش ذخایر نفت و گاز و تولید را اشاعه خواهد داد و به توسعه کیفی شرکت کمک می‌کند.

برچسب هاچین شرکت ملی نفت فراساحلی چین (CNOOC)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: چین آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو میدان نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ علی رسولیان افزود: ۲۲ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۹۸۰ تن کلوخه سنگ آهن، سال گذشته در مجتمع سنگ آهن سنگان خواف تولید شد که این میزان درمقایسه با آمار مشابه سال گذشته آن هفت درصد رشد یافت.

وی از فروش ۱۷ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۷۸ تن کلوخه سنگ آهن توسط این مجتمع در سال ۱۴۰۲ به سرمایه گذاران در منطقه صنعتی و معدنی سنگان خواف خبر داد و گفت: این میزان درمقایسه با 1401 با رشد ۲۰ درصدی مواجه بوده است.

هم اکنون بیش از ۱۵ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این معادن مشغول کار هستند که امسال با راه اندازی واحد‌های جدید گندله و کنسانتره ، این آمار به ۱۸ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان