Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا توسط فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرهنگ خلبان ولی رحمانی ،فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت زدایی نزاجا اهدا شد.

به گزارش مشرق، نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا ،توسط فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرهنگ خلبان ولی رحمانی ،فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح های محرومیت زدایی نزاجا اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عکس/ اهدای نشان فداکاری به خانواده شهید امان الهی

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که به همراهی امیر سرتیپ کیومرث حیدری ،فرمانده نیروی زمینی ارتش برای بازدید از توان رزمی یگانهای ارتش به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در شهرستان خاش ،نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا را به سرهنگ خلبان ولی رحمانی اهدا کرد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا، برای خدمت به مردم سیستان و بلوچستان، در خاش مستقربود که پس از دریافت این نشان گفت: جان و دلم را در اطاعت از سلسله مراتب فرماندهی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و نیز در خدمت به مردم وقف کرده‌ام و هر اقدامی انجام شده است انجام وظیفه سربازی بوده است.

وی اهدای جان را در دفاع از مردم و خدمت به مردم تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را افتخار سربازی خود دانست.ژ

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران نزاجا سیستان و بلوچستان خلبان مدیر طرح های محرومیت زدایی نزاجا ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان فداکاری معظم کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست