Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:35:42 GMT

اتهام‌زني رژيم صهيونيستي عليه ايران

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۴۳۵۴

خبرگزاری آریا- سخنگوی دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس، مدعی تلاش ایران برای به وقوع پیوستن حمله‌ای تروریستی علیه شهروندان اسرائیلی در قبرس شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ایران را به هماهنگ کردن حمله‌ای علیه شهروندان اسرائیلی در قبرس متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اتهام زنی از سوی اسرائیل در پی این مطرح می‌شود که پلیس در قبرس گفت، یک فرد مسلح را دستگیر کرده است.
او با رد کردن گزارش‌ رسانه‌های محلی مبنی بر این که دستگیری فرد مظنون،  عملیات تروریستی «با انگیزه‌ جنایت‌کارانه» علیه یک تاجر با نفوذ اسرائیلی را خنثی کرده است، مدعی شد: این یک رخ‌داد تروریستی از سوی ایران علیه افراد تجاری اسرائیلی بوده است.
سفارت ایران در قبرس توضیحی در این باره نداده است.
پیش‌تر، روز دوشنبه(امروز) رئیس پلیس قبرس در جمع خبرنگاران گفت: فردی دستگیر شده که گلوله‌ی هفت‌تیر به همراه داشته است.
رسانه‌های محلی قبرس به نقل از یک منبع مطلع پلیس گزارش داده بودند فرد مظنون که هنوز محاکمه نشده است، روز 27 سپتامبر در نیکوزیا، پایتخت قبرس و پس از عبور با خودرو از یک ایست بازرسی دستگیر شده بود.
این گزارش‌ها همچنین گفته بودند یک صدا خفه‌کن هم در خودروی او پیدا شده است.
بر اساس گزارش رسانه‌های محلی قبرس، فرد دستگیر شده 20 روز پیش از دستگری‌اش در این جزیره اقامت داشته و دو اتوموبیل اجاره کرده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی ضمن استقبال از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دوشنبه شب ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از موافقت خود با پیشنهاد مصر و قطر درباره آتش‌بس خبر داد.

دیگر خبرها

  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح