Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در گروه نان و غلات "برنج ایرانی درجه یک" با ١١.٢ درصد  و" ماکارونی" با ٥.٢ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

 در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها، "ماهی قزل آلا" با ٨.٧ درصد و " گوشت گاو یا گوساله" با ٤.٥ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین در این گروه "مرغ ماشینی" با ٢.٤- درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته است.

" ماست پاستوریزه" با ١٨,٣ درصد، "پنیر ایرانی پاستوریزه" با ١٥.٤ درصد و "شیر پاستوریزه" با ٧.٤ درصد بیش‌ترین افزایش قیمت را در گروه لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن داشتند.

همچنین در این گروه "روغن نباتی جامد" با ٣.٠- درصد  کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته است.

در گروه میوه و خشکبار، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "پرتقال" با ٤٠,٥ درصد و "هندوانه" با ٢٧.١ درصد است.

"کدو سبز" با ٢٣,٢ درصد، "هویج فرنگی" با ٢١.٧ درصد و "بادمجان" با ١٤.٦ درصد نیز در گروه سبزیجات و حبوبات بیش‌ترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

برای مشاهده متن کامل گزارش مرکز آمار ایران اینجا کلیک کنید

پربیننده ترین باکو رانندگان ایرانی را آزاد نکرد / وضعیت تردد از مرز ایران و ارمنستان چه شد؟ قیمت محصولات کرمان ‌موتور امروز ۱۴۰۰/۷/۱۱ فروش پرحاشیه هایما؛ همه ناراضی، ایران خودرو راضی! پژو پرشیا ۳۸۲ میلیون تومان شد + جدول قیمت ماشین لباسشویی اسنوا در بازار؟ + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تورم شهریور قیمت را نسبت به ماه قبل داشته افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی، در اسفندماه سال گذشته، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶,۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است.

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد. استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است. از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.

طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱.۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است. این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸.۳ درصد است.

کد خبر 6094845

دیگر خبرها

  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱