Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد شامل چهار مرد و چهار زن رده سنی  بزرگسالان (بالای ۱۸ سال) است. 

وی افزود: در بخش مردان رشته قرائت تحقیق مجتبی شعبانی و علیرضا مسیح پور، در رشته قرائت ترتیل حسن عسکرزاده و در رشته اذان  نیز روح الله کمالی به عنوان افراد برتر راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش زنان رشته قرائت تحقیق نرگس گلستانی، در رشته قرائت ترتیل مبارکه  دست افکن، در رشته حفظ کل ناهید اژدری و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز کلثوم رضایی به عنوان افراد برتر راهی مرحله نیمه نهایی این  مسابقات شدند. 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی عنوان کرد: مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ۲۶ مهرماه  ۱۴۰۰ در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. 

وی ابراز داشت: نام نویسی افراد برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به  مدت یک ماه و از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد امسال به صورت سیستمی و از طریق سامانه ملی QORAN IRAN.IR انجام شد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷۸ مرد و زن رده سنی بزرگسالان (بالای ۱۸ سال) در استان در رشته های حفظ  پنج، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی و تفسیر نام نویسی کردند. 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی اظهار داشت: بدلیل شرایط کرونایی مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به صورت ضبط تصویری تلاوت ها در هر شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ناظر و هادی حافظان و رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف این استان برگزار شد. 

وی افزود: مجموعه تلاوت های تصویری ضبط شده در روزهای دوم و سوم مردادماه امسال با دعوت از داوران بومی و غیربومی در دارالقرآن  الکریم سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد داوری شد که دوم مرداد وبژه مردان و سوم مرداد نیز مختص زنان بود. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشته تفسیر مرحله شهرستانی این مسابقات ۱۳ مردادماه امسال به صورت  مجازی برگزار و افراد برتر آن مشخص شدند. 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی عنوان کرد: افراد برتر مرحله شهرستانی رشته تفسیر این مسابقات ۱۱ مهرماه امسال به صورت مجازی در مرحله استانی شرکت کردند. 

وی ابراز داشت: تلاوت های دعاخوانی همزمان با مرحله استانی این مسابقات روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریورماه امسال در ۲ بخش مردان و زنان در کهگیلویه و بویراحمد ضبط تصویری و برای داوری به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور ارسال شد.  

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف کشور ۱۰ و ۱۱  شهریورماه امسال در بقعه متبرکه امامزاده مختار (ع) شهرستان بویراحمد برگزار شد که ۱۰ شهریور ویژه مردان و ۱۱ شهریور نیز مختص زنان  بود. 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی اظهار داشت: افراد برتر هر رشته در هر ۲ بخش مردان و زنان برای شرکت در مرحله نیمه نهایی مسابقات  سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مشخص شدند که ۲۶ مهرماه امسال در شهر یاسوج مرکز این استان با یکدیگر رقابت می کنند. 

وی افزود: مرحله نیمه نهایی این مسابقات به صورت ضبط تصویری تلاوت ها و با حضور ناظر و هادی حافظان برگزار می شود. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فایل تلاوت های ضبط شده برای داوری به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور ارسال می شود. 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی عنوان کرد: داوران هر کدام از مراحل شهرستانی و استانی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور  خیریه کشور در کهگیلویه و بویراحمد شامل ۶ مرد و ۶ زن بوده است. 

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد قرآن کریم یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد سازمان اوقاف و امور خیریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد قرآن کریم یاسوج مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام نصیرالاسلامی مرحله نیمه نهایی مسابقات رشته قرائت افراد برتر اوقاف کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه