Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشان "فداکاری" مصوب فرماندهی معظم کل قوا از سوی فرمانده کل ارتش به سرهنگ رحمانی مدیر طرح‌های محرومیت‌‌زدایی نیروی زمینی ارتش اعطا شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا از سوی امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به سرهنگ خلبان «ولی رحمانی» فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی در حاشیه دریافت این نشان اظهار داشت: جان و دلم را در اطاعت از سلسله مراتب فرماندهی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و نیز در خدمت به مردم وقف کرده‌ام و هر اقدامی انجام شده، انجامِ وظیفه سربازی بوده است.

مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا اهدای جان در دفاع از مردم و خدمت به مردم تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را افتخار سربازی خود دانست.

بنابراین گزارش، فرمانده کل ارتش که به همراهی امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش به‌منظور بازدید از توان رزمی یگان‌های ارتش به سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در شهرستان «خاش» نشان فداکاری را به سرهنگ رحمانی اعطا کرد.

مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا به‌منظور خدمت به مردم سیستان و بلوچستان در خاش حضور داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر موسوی نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر موسوی نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران مدیر طرح های محرومیت زدایی فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق