Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@01:30:30 GMT

آزاد بودن تردد با کارت واکسن صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۴۸۳۰

آزاد بودن تردد با کارت واکسن صحت دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه طبق آخرین رنگبندی اعلامی، در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند، اظهار داشت: محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و ورود خودروهای غیر بومی نیز به این دسته از شهرها ممنوع است.

 وی گفت: متخلفان در شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و در شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که آیا با کارت واکسن کرونا می‌توان در جاده‌ها تردد کرد، گفت: در خصوص بحث مجوز تردد بر اساس تزریق واکسن هیچ چیز جدیدی به پلیس ابلاغ نشده است.

سردار حسینی در پاسخ به پرسش دیگری درخصوص اعتبار مجوزها در تعطیلی پایان هفته اعلام کرد: افرادی که قصد تردد « از» و «به » شهرهای قرمز و نارنجی را دارند باید از فرمانداری مجوز تردد دریافت کنند در غیر این صورت دوربین‌های هوشمند جاده‌ای و ماموران گشتی پلیس راه و راهور ترددهای غیر مجاز را اعمال قانون و جریمه خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص یکطرفه شدن جاده‌های شمالی با توجه به ترافیک احتمالی در تعطیلات پیش رو اعلام کرد: یکطرفه کردن جاده‌ها در برنامه کاری نیست و مدیریت ترافیک را در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ویژه‌ای برای خراسان رضوی و به خصوص شهر مشهد پیش‌بینی کرده‌ایم که بتوانیم در روز شهادت و مراسم‌هایی که قرار است برگزار شود شرایط ترافیکی مناسبی را لحاظ کنیم.

 سردار حسینی از آماده‌باش کامل ماموران پلیس راهور ناجا در چند روز آینده خبر داد و گفت: ماموران پلیس راهور در آماده‌باش کامل بوده تا بتوان شرایط ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور به ویژه محورهای پرمسئله را مدیریت کرد.

کد خبر 630465 برچسب‌ها محدوديت تردد پلیس راهور - شهر پلیس راهور - جاده‌ها كرونا در ايران كارت واكسن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محدوديت تردد پلیس راهور شهر پلیس راهور جاده ها كرونا در ايران كارت واكسن جانشین پلیس راهور ناجا شهرهای قرمز جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام

سیدزاهدین چشمه‌خاور  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت هفت میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۹۴ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۲۶ تردد یکی از پرترددترین محور‌های استان بوده است.

چشمه خاور با اشاره میزان جا به جایی کالا در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه) گفت: طی این مدت یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۹۲ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جا به جا شده است.

وی تاکید کرد: در فروردین سال جاری نیز بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۷۹ تردد بین استانی کل وسایل نقلیه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: این میزان تردد در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور بیان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران