Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سرخ ها می گوید اگر چه از عملکرد لیورپول در نیمه دوم دیدار مقابل سیتی خوشحال است اما نتیجه نهایی ناامیدکننده بوده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، قرمزهای آنفیلد شب گذشته در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی صف آرایی کردند که این دیدار جذاب در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا پپ گواردیولا و یورگن کلوپ به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این بازی، جوردن هندرسون، کاپیتان سرخ ها در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه در مورد این بازی صحبت کرد. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

بازی در چنین مسابقه ای چه حسی داشت؟

بازی سختی بود و می دانستیم مسابقه سختی در پیش داریم. تقابل مقابل سیتی همیشه سخت است و سیتی تیمی فوق العاده محسوب می شود. لحظات خوبی داشتیم اما نه چندان خوب اما در نیمه دوم به نظرم واکنش خوبی داشتیم. عملکردمان بسیار بهتر بود و در نیمه دوم به نظرم بدشانس بودیم که نتوانستیم در پایان برنده شویم. اندکی ناامیدکننده است اما به نظرم واکنش تیم بعد از نیمه اول خوب بود چون معتقدم عملکردمان در نیمه اول در سطحی نبود که توانایی اش راداریم. در نیمه دوم عملکرد مثبتی داشتیم و خیلی بهتر بودیم.

مشکل تیم در نیمه اول چه بود؟

 به اندازه کافی از بالا فشار نمی آوردیم. اندکی عقب نشستیم و روی تیم حریف فشار نمی آوردیم. آنها فضاهای زیادی به دست آوردند و فشار زیادی به ما تحمیل کردند. توانستیم این مشکل را حل کنیم اما به نظرم در وقت استراحت بین دو نیمه با صحبت هایی که انجام شد بهتر شدیم و بازی اندکی به سود ما شد.

 دو بار جلو افتادید اما در نهایت برنده نشدید. آیا از این اتفاق ناراحت شدید؟

بله اندکی ناراحت کننده است. به خصوص وقتی که دو بار جلو افتادیم و تنها دوازده دقیقه تا پیروز شدنمان فاصله بود. به نظرم می توانستیم بازی را بهتر مدیریت کنیم اما در مجموع باید از اشتباهاتمان درس بگیریم. دنیا به آخر نرسیده است. راه زیادی در پیش است. باید نکات مثبت را حفظ کنیم و از چیزهایی که خوب انجام ندادیم یاد بگیریم و در بازی بعدی بهتر باشیم.

در تقابل با تیم های بالای جدول امتیاز از دست دادن اهمیت زیادی دارد؟

بله. برای ما نکته مهم پیروزی در تمام مسابقات است. دوست داریم وارد هر میدانی که می شویم برنده باشیم زیرا توانایی پیروزی در مسابقات را داریم اما گاهی اوقات فوتبال همین است. باید ادامه دهید و یاد بگیرید و در بازی بعدی بهتر باشید.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)