Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در ادامه رقابت های دو وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ، مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، در دیدار نیمه نهایی مقابل کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در حالیکه در این مبارزه سخت و دشوار تا ۳ ثانیه مانده به پایان ۲ بر یک پیش بود، روی حمله خودش در خاک اسنایدر نشست و ۲ امتیاز از دست داد تا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بخورد و کشتی برده را با اشتباه خودش واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه را در ویدیوی زیر ببینید:

گلیج پیش از این در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید. وی در مبارزه دوم مقابل رادو لیفتر از مولداوی در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان مبارزه با نتیجه عالی ۱۰ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید و در سومین مبارزه نیز برابر الیشر یرگالی از قزاقستان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

همچنین عرفان الهی دارنده مدال طلای جوانان جهان پیش از این در دور نخست به مصاف جینتارو موتویاما نفر سوم زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید. وی سپس در یک مبارزه سخت برابر نیکولای گراحمز از مولداوی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید اما در این مرحله مقابل آکماتالیف از قرقیزستان در یک کشتی پر افت و خیز با حساب ۸ بر ۸ و به دلیل فن ۴ امتیازی حریف، شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریف قرقیزستانی با شکست کشتی گیر روس، الهی راهی گروه بازنده ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

همچنین از ساعت ۱۹.۴۵ دقیقه امشب امیر محمد یزدانی در ۶۵، محمد نخودی در ۷۹ و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب مدال طلای جهان به مصاف رقبایشان می روند.

پیش از این و در ۴ وزن نخست این رقابت ها، حسن یزدانی در ۸۶ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم صاحب طلای جهان شدند اما رحمان عموزاد در ۶۱ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجتبی گلیج تیم ملی کشتی آزاد خبر ویژه مجتبی گلیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین