Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر گزارش دریافتی روز دوشنبه، مجتبی باستان در همایش بزرگ توکاد در شیراز که به منظور تهیه و توزیع وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد، افزود: بسیج دانش آموزی با کمک تشکل های دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، این پویش را در حال اجرا دارد.
به گفته وی، در این راستا ۱۰ هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر هر یک به ارزش ۱۵۰ هزار تومان در اختیار دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار استان فارس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به آغاز جمع‌آوری کمک‌ها در قالب این پویش از تیرماه ۱۴۰۰ تا هفته نخست مهرماه جاری گفت: این پویش توسط خود دانش آموزان برنامه ریزی شد و در آن، تمامی ارکان مدرسه درگیر بوده‌اند و از ظرفیت خیرین و کمک دستگاه ها و نهاد ها نیز بهره گرفته شد.
باستان اظهار داشت: در این پویش از لوازم التحریر تولید داخل کشور استفاده شد که به رونق تولید و حمایت از تولید ملی کمک می کند و با حفظ حرمت و کرامت دانش آموزان به صورت پنهانی بین آنان توزیع خواهد شد.

بر اساس این گزارش،  عباس توانا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس نیز گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون، بیش از ۲۰ هزار بسته کمک آموزشی، لوازم التحریر و وسایل هوشمند توسط بسیج  دانش آموزی فارس به ارزش بیش از پنج میلیاردتومان در قالب پویش بزرگ توکاد تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

در این آیین، از دفترهای مشق که با طراحی گرافیکی خاص با هدف ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و حمایت از محتوای ایرانی اسلامی توسط بسیج دانش اموزی استان فارس طراحی و چاپ شده است رونمایی شد.

برچسب‌ها سازمان بسیج دانش آموزی شیراز همدلی فارس دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی شیراز همدلی سازمان بسیج دانش آموزی شیراز همدلی فارس دانش آموزان بسیج دانش آموزی لوازم التحریر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار