Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:53:20 GMT

سرعت در عملیات تخلیه در بندر شادگان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۵۴۸۹

سرعت در عملیات تخلیه در بندر شادگان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان ضمن دعوت از همه تجار و بازرگانان و فعالان اقتصادی جهت حضور جدی در بندر تجاری شادگان، گفت: بندر شادگان مکانی امن برای واردات و صادرات کالا، تخلیه سریع کالا، نگهداری صحیح کالا، بارگیری با تجهیزات و کارگران مجرب و با تجربه و رضایت مندی تجار و بازرگانان هدف سازمان و بنادر و دریانوردی استان و مدیریت بندر شادگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: تمام مدیران ادارات و دستگاه‌ها شهرستان و استان تصمیم دارند برای رونق اقتصادی و اشتغال جوانان بومی تلاش مضاعف نمایند و این بندر با دوشیفت کاری برای سرعت بخشیدن به عملیات تخلیه و بارگیری برنامه ریزی نموده است.

صبری پور افزود: تخلیه و بارگیری زود هنگام شناور از اولویت‌های بندر شادگان است و برای نخستین بار در سال ۱۴۰۰ بر روی شناور کمیا یک و دو دستگاه جرثقیل مستقر نموده و با سرعت بخشیدن به روند تخلیه، معطلی شناور در کنار اسکله کاهش می‌یابد.

انتهای پیام /م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واردات کالا بندر تجاری بندر شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !