Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@22:49:34 GMT

فاطمه گودرزی در کنار رفیق قدیمی اش + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۵۶۲۶

فاطمه گودرزی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام فاطمه گودرزی است. فاطمه گودرزی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از فاطمه گودرزی را ملاحظه می‌کنید.

فاطمه گودرزی متولد 19 تیر 1342 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل دیپلم رشته اقتصاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و به بازی در سینما و تلویزیون رسید حالا دو فرزند دارد و در تیم والیبال هنرمندان نیز بازی می کند

فاطمه گودرزی در جوانی + عکس ازدواج و فرزندان فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی سال 1361 با عبدالرضا گنجی کارگردان ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج یک دختر بنام آوا و یک پسر بنام پویان است که هر دو بازیگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولد 29 سالگی دختر فاطمه گودرزی ورزش حرفه ای

همیشه اهل ورزش بوده ام و از دبیرستان حرفه ای والیبال بازی می کردم

اما حالا بدنسازی و شنا را مرتب کار می کنم و از چند سال پیش یک تیم والیبال هنرمندان تشکیل شده و من هم به آنها ملحق شدم و گهگاهی بازی می کنیم

دوچرخه فاطمه گودرزی + عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی و پسرش عروس فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • مسعود اسکویی، گزارشگر قدیمی رادیو درگذشت
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار