Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ابراهیم زاده که این روزها در امریکا مدرس فوتبال است، در گفتگوی تلفنی با مهدی حدادپور برترین های قرن خود را معرفی کرد

محمود ابراهیم زاده طی سال های 1975 تا 1980 پیراهن تیم ملی را به تن کرد و همچنین سال ها برای باشگاه های شاهین بوشهر، ابومسلم مشهد و ذوب آهن اصفهان بازی کرد. محمود ابراهیم زاده حالا محقق و همینطور مدرس فوتبال در کشور امریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، محمود ابراهیم زاده در گفتگوی تلفنی با مهدی حدادپور برترین های قرن خود را به شرح زیر معرفی کرد:

دروازه بان:

عابدزاده و ناصر حجازی خوب بودند اما معیار انتخاب من فقط فنی نیست. من حسین راغفر را با توجه به دانش و اطلاعات و سوادشان در کنار ارزش های فنی انتخاب می کنم.

مدافعان میانی:

احمد رزمی و مسیح مسیح نیا انتخاب های من هستند. احمد رزمی مدافع فوق العاده ای بود، مدافعی شایسته که بنا به دلایلی هیچوقت او را برای تیم ملی انتخاب نکردند. باور کنید از همسر مدافعان همزمان خودش در تیم ملی بهتر بود. مسیح نیا هم عالی بود. اگر دوران فوتبالش طولانی بود، از او بهتر در تاریخ فوتبال مان نداشتیم.

مدافعان کناری:

برای دفاع راست ابراهیم آشتیانی را به حسن نظری ترجیح می دهم. دفاع چپ هم آندرانیک اسکندریان شایسته ترین گزینه است.

هافبک ها:

از پنج بازیکن را برای خط میانی نام می برم، ابراهیم قاسمپور، پرویز قلیچ خانی، محمد صادقی، عبدالرضا برزگری و کریم باقری این 5 بازیکن هستند. چون باید 4 نفر را انتخاب کنم، ترجیح می دهم کریم باقری را به خاطر کسوت چهار بازیکن دیگر کنار بگذارم. صادقی و قلیچ خانی هافبک دفاعی و تهاجمی باشند، قاسم پور هافبک چپ و البته عبدالرضا برزگری که هافبک وسط بود به علت توان و قابلیت های بالایش هافبک راست باشد.

مهاجمان:

حسن روشن و همایون بهزادی را انتخاب می کنم. بهزادی فوتبالیست مورد علاقه من بود. او را از علی دایی بهتر می دانم.

البته برای خط میانی و خط حمله باید از محمود حقیقان و ناصر نورایی هم نام ببرم که فوتبال شان به اندازه توان شان دیده نشد. ضمن اینکه سیر تحولات اجتماعی بعد از انقلاب، فوتبال برخی را عوض کرد و سرنوشت ها را تغییر داد.

محمود ابراهیم زاده پس از نام بردن از پرویز قلیچ خانی، عبدالرضا برزگری و ابراهیم قاسمپور به عنوان سه بازیکن برتر قرن، درخصوص بهترین مربی قرن گفت:

عباس رضوی را می پسندم اما در مجموع حسن حبیبی از همه بهتر بود. برای مربی خارجی هم لیادین را انتخاب می کنم، مربی روسی که در ذوب آهن بسیار از او آموختم.

پیشکسوت فوتبال ایران از محمد صالحی به عنوان بهترین داور نام برد. همچنین درخصوص تیم قرن افزود:

از نظر من ذوب آهن لیادین بهترین تیم قرن است اما در مجموع تیم ملی 1998، بهترین تیم ملی تمام دوران بود.

محمود ابراهیم زاده در پایان از عبدالله موحد، تیمور غیاثی و محمد نصیری در بخش بهترین ورزشکاران قرن نام برد.

فرم نظرخواهی تکمیل شده محمود ابراهیم زاده

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود ابراهیم زاده برترین های قرن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

آفتاب‌‌نیوز :

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش