Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و فعالان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: سرگروه صالحین عنوانی مهم، حساس و مسئولیت‌آفرین است و برای پوشش دادن همه عرصه‌ها، توسعه کمی نفرات و ارتقاء کیفی فعالیت‌ها و آموزش‌ها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: معیار سنجش کار شما خروجی آن است و برای اینکه سرگروه صالحین باشیم ابتدا باید خود صالح و دارای سطح بالاتری از مخاطبان خود باشیم.

وی ادامه داد: برای تربیت دیگران ابتدا باید دست خودمان پر باشد و برای رشد علمی، تهذیب نفس و بینش فکری خود گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی  ضمن تاکید بر بهره‌گیری از قوه و نشاط جوانی با عزم جزم و استفاده از تجربه دیگران، گفت: هر چه در این مسیر پیشروی کنیم هنوز جای کار وجود دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حلقه های صالحین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد

میانگین بارش سال‌ زراعی جاری در سیستان و بلوچستان از سوی مدیرکل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی استان، محسن حیدری اظهار کرد: میزان بارش از ابتدای سال زراعی در استان تاکنون ۱۲۱.۸ میلی‌متر بود که ۴۹.۴ درصد بیشتر از میانگین بلندمدت این دوره است، همچنین میانگین بارش بلندمدت سال زراعی استان ۱۰۰.۷ میلی‌متر است که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلندمدت سال زراعی مشابه افزایش پیدا کرده است.

وی درباره بارش‌های مونسون افزود: احتمال بارش‌های خوب تابستانه مونسونی در جنوب‌شرق کشور و استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان ۲۰ سال درگیر خشکسالی بوده است، گفت: این بارش‌ها می‌توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش دهند، همچنین با توجه به ادامه‌دار بودن روند خشکسالی در استان در مدت زمان ده ساله ۹۹.۳ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.

وی ادامه داد: میانگین دمای استان تا خرداد ۰.۵ تا ۱ درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه‌خرداد تا شهریور در نیمه‌شمالی استان ۱ تا ۲ درجه بیشتر از نرمال و در نیمه‌جنوبی ۰.۵ درجه بیشتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.

حیدری میانگین دمای استان سیستان و بلوچستان را از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۹.۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و از افزایش ۱.۳ درجه‌ای دمای استان نسبت به دوره بلندمدت مشابه خبر داد.

کد خبر 749355

دیگر خبرها

  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز ازنمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه