Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه وحدت و حضور مردم در صحنه یکی از عوامل مهم امنیت‌ساز برای کشور است، تصریح کرد: رهبری داهیانه رهبر حکیم انقلاب از دیگر مؤلفه‌های اصلی عامل امنیت آفرین برای کشور است. آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح با تأکید بر اهمیت امنیت مبنی بر که «امنیّت کشور باید در قبضه‌ی بیگانگان نباشد»، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب بسیار مهم و راه‌گشاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایه رهبری، وحدت کلمه و قدرت نیرو‌های مسلح، عوامل ایجاد امنیت پایدار در کشور
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه وحدت و حضور مردم در صحنه یکی از عوامل مهم امنیت‌ساز برای کشور است، تصریح کرد: رهبری داهیانه رهبر حکیم انقلاب از دیگر مولفه‌های اصلی‌ عامل امنیت آفرین برای کشور است.
قدرت نیرو‌های مسلح، از مؤلفه‌های مهم ایجاد امنیت پایدار حاکم بر کشور
مجتهد شبستری با اشاره به قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در ایجاد امنیت پایدار حاکم بر کشور، اضافه کرد: امروز ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و در مجموع نیرو‌های مسلح از قدرت و انسجام خاصی برخوردار‌ هستند و با آشنایی کامل از مأموریت خود در صحنه دفاع از کشورحضور دارند و در مرز‌های کشور مستقر‌اند.
وی با بیان اینکه امنیت پایدار حاکم بر کشور، مثال‌زدنی است، اظهار داشت: این امنیت به ثبات و آرامش حاکم بر کشور و همچنین حفظ استقلال نظام جمهوری اسلامی منجر شده است.   بیشتر بخوانید: استقرار نزاجا در کل مرز ایران و افغانستان/ بازگشت مرزنشینان منطقه نهبندان به زندگی عادی نماینده ولی‌فقیه در سپاه: طرح شهید سلیمانی نقش تعیین‌کننده‌ای برای مقابله با کرونا ایفا می‌کند دفاع مقدس؛ شاخص ناب جبهه مقاومت/ نگاهی به سرچشمه قدرت امروز ایران خدمات پزشکی رایگان گروه جهادی شهید مهدی عسگری در مناطق محروم البرز

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آیت‌الله مجتهد شبستری مجمع تشخیص مصلحت نظام نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله مجتهد شبستری مجمع تشخیص مصلحت نظام نیروهای مسلح برای کشور نیرو های مسلح امنیت پایدار حاکم بر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است